Haluan miehen, jolla on rahaa ja valtaa
En halua mitään säälittävää ja vinkuvaa pienipalkkaista nyhveröä, vaan Porchella ajavan johtotehtävissä olevan miehen.
Mistähän löytäisin tällaisen? Kertokaas.
Kommentit (42)
Matkusta Floridaan ja hankkiudu Mar-a-Lagoon. Kuulema Melania on pian lähdössä. Pääset jaolle.
Minulla on ollut tällainen mies,
Ja voin kertoa teille kaikille omasta kokemuksesta, että elämä puolisona ei tule olemaan helppoa. Ottaisin itse mieluummin symppiksen ja anteliaan miehen, kuin kireäpipoisen rahamiehen.
Mä haluan miehen, joka rakastaa mua, sitoutuu parisuhteeseen mun kanssa.
Tietyntyyliset ihmiset tekevät tietynlaisia asioita. Uudehkolla porchella ajaminen vaatii kanttia. Pitää kestää huutelut sun muut, ennakkoluulot.
Vierailija kirjoitti:
Tietyntyyliset ihmiset tekevät tietynlaisia asioita. Uudehkolla porchella ajaminen vaatii kanttia. Pitää kestää huutelut sun muut, ennakkoluulot.
Mielenkiinnosta; mitkä huutelut??
Ylimieliset ihmiset jäävät yksin, ei rakkautta, ei parisuhdetta. Niin se on☹️. Muutos lähtee itsestä ja rahalla ja autolla ei tee mitään, jos ei ole rakkautta❤️
Tunnen kolme miestä, joilla on Porsche. Yksi on ihan ok tyyppi muuten, mutta kännissä rasittava rahoillaan rehentelijä. Tapasi vaimonsa opiskeluaikoina, ennen rikastumista. Toinen on sinkku ja on ollut niin kauan kuin hänet olen tuntenut. Hän on aika lyhytpinnainen tyyppi. Kolmas on entinen naapurini, varsinainen naistennaurattaja. Hänellä on neljäs vaimo menossa. Kolmas oli kampaaja ja tämä neljäs on siivousyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät yleensä etsi elättiä vaan uranaista.
Olet väärässä, nää miehet nimenomaan haluaa naisen joka on aina kotona odottamassa miestä, laittamassa ruokaa, siivoamassa ja hoitamassa lapsia. Ei todellakaan halua itsenäistä, kunnianhimoista naista. Ainoa vaatimus heillä on hyvä ulkonäkö.
Ja tämä on isoin syy miksi itse en halua rikasta miestä. No thanks.
Naiset rakastuvat rahaan ja valtaan. Miehet kauneuteen ja nuoruuteen.
Niin pinnallista.
Koska ap ei löydä niitä itse, voimme olla varmoja ettei ap:lla ole niille mitään tarjottavaa.
Se että ap haluaa jotain ei tarkoita että ap sen saisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka uutta haluais? Klassikko sen olla pitää, syntymävuodenlta tai vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Niin pinnallista.
Montakohan lajia maailmassa lisääntyy ulkoisten viettien perusteella?
Mun miehellä on valtaa, mutta virkamiehen palkka. En ymmärrä miksi haluat miehen jolla on rahaa ja valtaa. Ja onko molempia ihan todella?
Vierailija kirjoitti:
Niin pinnallista.
Typerä kommentti. Minä en ainakaan edes halua rikasta miestä. Minä ja mieheni ollaan duunareita molemmat, ja helvetin onnellisia. Ei ikinä riitaa rahasta tai toisen väheksymistä, mitä varmasti tulee jos rahatilanne eri parisuhteessa.
Todella usein tuollaiset naiset näyttävät päätyvän helppoheikkien koijattaviksi. Just jonkun pikkuisen narkkipomon saavat napattua ja piilottelevat sitten poliisia "Espanjan huvilalla". Glamouria :D
Totta ihmeessä saat, mutta jokin ei nyt täsmää. Oletko todellisuudessa yhtä viehättävä miksi koet itsesi? Yleensä kirsikat viedään heti kakun päältä.