Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit mieluummin: reaalikumppanin johon et ole rakastunut syvästi ja intohimoisesti vai haavekumppanin johon olet?

Vierailija
13.03.2021 |

Haavekumppani on siis rakastettu, joka ei ole oikeasti olemassa, vaan on pelkästään haavemaailmassasi. Voit viettää tuntikausia haaveissasi, joissa saat olla tämän ihanan rakastettusi kanssa.

Kysymys on siis tarkoitettu lähinnä niille, jotka osaavat haaveilla elävästi ja mielikuvitusekkaasti haaveissaan tunteella eläen. Kaikki kuulemma eivät osaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti räiskyvä tulipunainen rakkaus on myytti. Huvittaa kuinka jotkut jaksaa juosta sen perässä kuin yksisarvista metsästäen.

Vierailija
22/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen oikean tietenkin. Mikäänhän ei estäisi minua kuvittelemasta sen lisäksi mainittua haavekumppania, joten saisin siis kummatkin vaihtoehdot siten.

Mutta entä jos et saisi molempia? Pitäisi valita otsikon vaihtoehdoista?

Jos valitsisin sen oikean niin millä keinoin minua estettäisiin kuvittelemasta se toinen?

Aloitus on ajatusleikki, tietenkin oikeassa elämässä voi pitää niin montaa oikeaa ja fiktiivistä kumppania kuin haluaa, mutta siitähän tässä ei ole kysymys.

No sen oikean kuitenkin. Vähän sama kuin kysyttäisiin että ottaisitko ennemmin sata tonnia rahaa vai pelkän mahdollisuuden haaveilla miljoonasta.

Ei ole sama asia, kysymys oli että otatko oikean, intohimottoman suhteen, vai kuvitteellisen, intohimoisen suhteen.

Eli siis ottaisiko oikeasti jotain vähemmän houkuttelevaa vai leikisti jotain enemmän houkuttelevaa. Tasan sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään sana ”reaalikumppani”! Yöks

Vierailija
24/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan pakko valita, eikä voi hylätä kumpaakin vaihtoehtoa, niin valitsen reaalikumppanin. Vois kuitenkin rakastaa ja arvostaa, vaikkei olis "intohimoisesti rakastunut". Arvostan parisuhteen turvaa ja kumppanuutta.

Ja voishan sitä sitten erota jos haluaisi olla yksin tai suhde ei toimi.

Vai oliks tässä ideana, että "reaalikumppani" on joku random väkivaltainen pulsu, josta ei saa ikinä erota :D

Mä en halua haavekumppania, joka ois mun palava intohimo. Se vois blokata tosikumppanin etsimisen ja lopulta olisin vain yksin... ja kun kuitenkin haluan mieluummin parisuhteen niin toi ei ole mulle sopiva juttu ollenkaan.

Vierailija
25/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut haavekumppanin ja olen onnellinen. Ei toki toimi niille jotka kaipaa lapsia ja perhettä. Minä en. Sopii hyvin että saan maailman kuumimman miehen joka palvoo minua, ja jonka saa myös pois mielestä silloin kun kumppanifantasialle ei ole aikaa tai halua.

Mulla on toki se ettei minulla ole läheisyyden kaipuuta ollenkaan joten siksi tämä sopii minulle paremmin kuin monelle muulle. Seksi onnistuu kyllä hyvin fantasiat + masturbaatio menetelmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan