Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit mieluummin: reaalikumppanin johon et ole rakastunut syvästi ja intohimoisesti vai haavekumppanin johon olet?

Vierailija
13.03.2021 |

Haavekumppani on siis rakastettu, joka ei ole oikeasti olemassa, vaan on pelkästään haavemaailmassasi. Voit viettää tuntikausia haaveissasi, joissa saat olla tämän ihanan rakastettusi kanssa.

Kysymys on siis tarkoitettu lähinnä niille, jotka osaavat haaveilla elävästi ja mielikuvitusekkaasti haaveissaan tunteella eläen. Kaikki kuulemma eivät osaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa eläen jää elämättä.

Vierailija
2/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vaihtoehtoja minulle. En haluaisi kumpaakaan. Uskoisin että haavekumppaniin uppoutuminen olisi esteenä oikean hyvän suhteen rakentamiselle. Ja lopulta oikeesti haluan sitä turvaa, yhteistä kasvua ja kosketusta, enkä halua elää loppuelämää ilman että joku rakastaa minua.

Mutta en kyllä voisi vaan "olla jonkun kanssa", jota en rakasta.

En voi valita. Surulliset vaihtoehdot, ei kumpaakaan kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä jotenkuten sopivaan. Siksi iso osa naisista on mieluummin yksin passaa jotain lapatossua.

Vierailija
4/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu kuka elää ja kuka haaveilee

Vierailija
5/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tyytyä jotenkuten sopivaan. Siksi iso osa naisista on mieluummin yksin kuin passaa jotain lapatossua.

Vierailija
6/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin reaalikumppanin, johon olen rakastunut syvästi.

Vierailija
7/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin välittäisi kummastakaan, mutta jos olisi pakko valita niin haavekumppani sitten.

Vierailija
8/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oikean tietenkin. Mikäänhän ei estäisi minua kuvittelemasta sen lisäksi mainittua haavekumppania, joten saisin siis kummatkin vaihtoehdot siten.

Vierailija
9/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen oikean tietenkin. Mikäänhän ei estäisi minua kuvittelemasta sen lisäksi mainittua haavekumppania, joten saisin siis kummatkin vaihtoehdot siten.

Mutta entä jos et saisi molempia? Pitäisi valita otsikon vaihtoehdoista?

Vierailija
10/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Kyllä on nähtt, mitä ne on. Jalat maassa ja lämmin kissa sylissä. Koiraa voi kusettaa eikä se kuseta meitä.

Romanssit ovat hollywood kamaa. Poikanen.

Vierailija
11/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin haavekumppanin, mutta olen huolissani että olen nykyään liian kyyninen haaveilemaan.

Vierailija
12/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi rakastunut reaalikumppaniini liki 20 vuoden jälkeenkin. Ja siksi valitsisin haaveen, en tyytyisi.

Vierailija
13/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsisin sen oikean niin millä keinoin minua estettäisiin kuvittelemasta se toinen?

Vierailija
14/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä samanaikaisesti nuo molemmat. Haavekumppanista saa kyllä enemmän fiilistä, mutta koska hän ei ole todellinen, jää todella epätyydyttynyt olo, kun se suhde ei huipennu läheisyyteen ja seksiin. ja reaalimaailman kumppanista taas, johon en ole rakastunut, jää myös epätyydyttynyt olo, koska en syty hänestä eikä seksi hänen kanssaan tyydytä sillä lailla miten tyydyttäisi sellaisen kanssa, johon olisin rakastunut. Eli kumpi tahansa vaihtoehto olisikaan, kaipaisin kuitenkin samaa asiaa: että saisi sen haavekumppanin oikeasti reaalimaailmaan ja itselleen.

Vierailija
15/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itse haavekumppanin johon olen syvästi rakastunut. Mieluimmin ottaisin toki todellisen kumppanin, johon olen syvästi rakastunut, mutta sitä vaihtoehtoa ei annettu.

Nimimerkki Poikanen sanoi tuossa haaveiden olevan hollywood kamaa. Ei välttämättä. Ei tarvitse haaveilla joistain siirappisesta hollywood-romantiikasta. Romantiikkaa on muunlaistakin.

Vierailija
16/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsisin sen oikean niin millä keinoin minua estettäisiin kuvittelemasta se toinen?

Aloitus on ajatusleikki, tietenkin oikeassa elämässä voi pitää niin montaa oikeaa ja fiktiivistä kumppania kuin haluaa, mutta siitähän tässä ei ole kysymys.

Vierailija
17/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö sitten on hyvää elämää, että on jonkun kanssa paremman puutteessa? Sehän tuossa oli toinen vaihtoehto.

Muuten olen samaa mieltä, katson juuri leffaa jossa päähenkilö ei uskalla matkustella, pyytää ihastustaan treffeille tai edes pitää puoliaan kun mollataan, hän vain fantasioi millaista elämä voisi olla.

Vierailija
18/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on ajatusleikki, tietenkin oikeassa elämässä voi pitää niin montaa oikeaa ja fiktiivistä kumppania kuin haluaa, mutta siitähän tässä ei ole kysymys.

No sen oikean kuitenkin. Vähän sama kuin kysyttäisiin että ottaisitko ennemmin sata tonnia rahaa vai pelkän mahdollisuuden haaveilla miljoonasta.

Vierailija
19/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli reaalikumppani, johon en koskaan rakastunut. Nyt eron jälkeen haaveilen elävästä, mutta varmaan saavuttamattomasta. Saan pelkästä haaveilusta tosi paljon, mutta eihän se kaikkea anna.

Vierailija
20/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen oikean kuitenkin. Vähän sama kuin kysyttäisiin että ottaisitko ennemmin sata tonnia rahaa vai pelkän mahdollisuuden haaveilla miljoonasta.

Ei ole sama asia, kysymys oli että otatko oikean, intohimottoman suhteen, vai kuvitteellisen, intohimoisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme