Foodoran toimitusarviot on kusetusta
Ja ihan oikeasti on. Tämä sama on toistunut joka ikinen kerta, että lupaillaan 20-30min toimitusaikaa, mutta loppujen lopuksi meneekin pahimmillaan yli tunti. Joskus reilustikin yli tunti. Kuluttajan kusetustahan tuo on kun luvataan jotain mitä ei ikinä tapahdu. Aika moni jättäisi tilaamatta, jos laittaisivat ne oikeat toimitusarviot, eli siksikin varmaan joutuvat valehdella.
Kommentit (9)
Mulle on yleensä toimitettu nopeammin kuin luvattiin. Voisiko riippua paikkakunnasta?
Mihin nuo arviot perustuu? Päättääkö ravintolat ne itse vai laskeeko jokin algoritmi kenties?
Noissa firmoissa työntekijöiden olot on sen verran huonot, että ei tulisi mieleenikään tukea tuollaista toimintaa. Hae ihan itse se ruokasi sieltä ravintolasta.
Mulla on aina pitänyt paikkaansa noin 10 min tarkkuudella.
Ei oo ollu vastaavaa ongelmaa. Ihan ajallaan tai jopa aiemmin kuin arvio on aina tulleet.
Olen tilannut 2 kertaa ja kummallakin kerralla arvio oli 20-30 min, mutta toimitusaika oikeasti oli 40 ja 50min. Toisessa 3km kuljetus ravintolasta vei 35min!!! Koska Foodora ilmoitti koska ruoka oli jätetty kuljetettavaksi. Olisin kävellyt nopeammin kotiin niiden hamppareiden kanssa.
Foodora on muutenkin susihuono. Käytän wolttia.
Kyllä taas ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Se on ARVIO.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Se on ARVIO.
Mutta Woltilla tilatessa arviot pitävät paremmin paikkansa.
Se on toimitusARVIO, pösilö.,