Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulikohan touhuttua tarpeeksi???

10.08.2006 |

Ovis oli viime ke-to ja sitä ennen touhuttiin ma lähtien joka pv pe asti. Mahtoikohan se olla tarpeeksi? Jäin vaan miettimään et kannattaako mitenkin kauan oviksen jälkeen vielä touhuta? Jostain luin et 2 päivänä oviksen jälkeen ja sitä ennen. Eli päivää vaille tais jäähä!!! Siitäköhän se ois nyt kiinni? Entä kun jätin b-vitamiinit pois eli toisinsanoen en oo muistanu niitä näin kesällä ottaa. Kaikkee sitä vainoharhasena pähkäileekin!!! Ens kuussa otetaan sit vitamiinit käyttöön vaik tuskin se paljoo auttaa näin lyhyellä ajalla... Oih ja voih! Tää aika oviksesta menkkoihin on piiiiinaava.

Onko muita jotka jännää ens viikolla et tuleeko menkat vai ei??? Jännätäänkö yhessä? Mulla " estimated time of arrival" on ti. Eikä oo yhtään semmonen olo et menkat EI tulis, ei kyllä semmonen et ne tuliskaan... Ota tästä nyt selvä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä te ootte aika kiitettävästi touhannu :) Toivotaan että tärppää. Ainahan se ei ole kiinni siitä, etteikö ajoitus olisi onnistunut, jos vaikka munasolussa onki jotain häikkää tmv. Meillä esikoinen tärppäs just noin, eli ovista ennen ja sen aikana joka päivä touhattiin. Nyt touhattiin vaan ennen ovista, (kokeillaan tulisko tyttö), joten jännään sinnittelikö simpat ovikseen asti.

Plussaonnea sinulle!

Vierailija
2/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännittelen täällä myös kovasti, että tuleeko menkat vai ei. Nyt on oviksesta kulunut 15 päivää ja en vielä uskalla testailla. Menkkaoireita (tai raskausoireita?) on ollut viime viikonlopusta asti. Lievää pahoinvointia, aika koviakin vatsakipuja alavatsassa ja alaselkäkipuja. Menkat ei ole kuitenkaan vielä alkaneet, joten toivoa on :) Me tehtiin ovistesti ja kun testi näytti plussaa touhuttiin plussapäivänä ja vielä seuraavana päivänä. Minä kun kovasti luotin siihen, että ovulaatio oli sitten 24 tunnin sisällä siitä plussatestistä. Miestä joutuu vähän innostamaan tohon puuhailuun nykyään, vaikka onkin kyllä myös hyvin vauvakuumeinen :) Toivottavasti teillä tärppää ja jännitetään yhdessä!

looranminttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa olleet ahkeria:) Itse sain esikoista yrittäessä gyneltä ohjeen touhuta joka toinen päivä noin 2-3 viikon ajan ja meillä se tuottikin heti tulosta. Joka päivä ei välttämättä siis tarvitse vauvaa yrittää (vaikka se onkin kivaa jos vain jaksaa) koska siittiöt kyllä elävät naisen sisällä 2-5 vrk.

Eli enpä usko että teillä mahdollinen tärppäämättömyys johtuisi aktiivisuuden puutteesta. Myöskään b-vitamiinit eivät voi olla syynä (ellet sitten kärsi aliravitsemuksesta tms) vaikka hyvä lisähän se vitamiinien popsiminen on. Mutta ei siis mikään ehdoton vaatimus.

Toivottavasti teillä tärppää:)

Vierailija
4/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans touhuttu joka ikinen päivä! :) Nyt on ollut pari päivää taukoa. Ens viikolla pitäis selvitä kuinka on käynyt! Jänskättää ihan liikaa, TAAS! Ei ekasta lapsesta näin paljon jänskättäny!!:) Isomahasia tulee joka puolelta vastaan, IIK!!:/