Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kuivan kauden katkaisuun makkarissa?

Vierailija
13.03.2021 |

Miehen kanssa on ollut seksielämässä ns. kuiva kausi, joka on kestänyt nelisen kuukautta. Syynä stressi ja kiire, ei ole vain kiinnostunut kumpaakaan. Myös se, että ollaan etätöiden takia paljon yhdessä, vie jostain syystä haluja. Miten tästä pääsisi yli? Nyt aloitteen tekeminen on tosi vaikeaa. En haluaisi, että tämä osa parisuhteesta kuivahtaa tähän? Oletteko päässeet takaisin makkarihommiin pitkän tauon jälkeen? Miten sen teitte?

Kommentit (27)

21/27 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että monilla on parisuhde muuttunut kämppissuhteeksi koronan ja etätöiden myötä. Samankaltaista täälläkin. Johtuko se siitä, kun tietää, joko tiedostaen tai alitajuisesti, että kaikkinainen kilpailu on koronan vuoksi tauolla ja riski pettämisestä käytännössä nolla, niin sitten ei tarvitse panostaa sitä vähääkään mitä ennen panosti?

Veikkaan että koronan jälkeen tulee iso piikki eroihin kun ihmiset ovat kyllästyneitä omiin puolisoihinsa ja vihdoin pääsevät näkemään muita.

Onko kenelläkään korona parantanut parisuhdetta ja lisännyt seksin määrää?

No me ollaan kaksistaan aina ja aina, joskus käy toinen kaupassa, ei muuta. Rakkaus kukoistaa jaseksiä on paljon; jokapäivä ja monastikkin. Tosin meillänäin ollut jo vuosia, sillä lapset omillaan ja meillä sattumoisin tilanne selleine, ettei tarvitse käydä töissä...Eli suoraan sanottuna nautiskellaan täysillä toisistamme ja elämästä! Seksi on kiihkeetä, todellakin.

Vierailija
22/27 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Joskus se vaatii miehenkin halujen syttyminen tunnetta että on haluttu. Ei se mies kiusallaan seksiä lopeta jos haluja on. Kyse on juuri siitä, että ne halut on kuolleet ensin. Jos naiset haluaa hyvää seksiä, niin antavat miehensä kokea itsensä halutuksi häräksi. Silloin mieskin tekee kaikkensa naisen eteen.”

Mikä saa miehen tuntemaan itsensä halutuksi? Mitä arjessa esiintyvät asiat/teot, vai onko se jotain muuta? Vai onko se vaan suihihinoton tarjoaminen? Kerro mikä sua sytyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun aamulla herätään, otan välittömästi kalun käteen ja hyväilen palleja. Jos joskus vedän käden pois ja yritän nukkua, vetää kyllämies käden takaisin aika nopeasti...ja siitä se sitten eteneekin päivän ekaan...jossa ei mies välttämättä vielä laukea, vaan säästelee, kun tietää ettää minulle vielä lisää haluaa antaa. 

Aika usein annan myös suuhoitoa. Eiköhän siinä mies jo tunne itsensä halutuksi.

Vierailija
24/27 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää kirjoitti:

”Joskus se vaatii miehenkin halujen syttyminen tunnetta että on haluttu. Ei se mies kiusallaan seksiä lopeta jos haluja on. Kyse on juuri siitä, että ne halut on kuolleet ensin. Jos naiset haluaa hyvää seksiä, niin antavat miehensä kokea itsensä halutuksi häräksi. Silloin mieskin tekee kaikkensa naisen eteen.”

Mikä saa miehen tuntemaan itsensä halutuksi? Mitä arjessa esiintyvät asiat/teot, vai onko se jotain muuta? Vai onko se vaan suihihinoton tarjoaminen? Kerro mikä sua sytyttää?

En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta mua miehenä sytyttää se, että mulle näytetään oma halu ja tavallaan ”uskoudutaan” että mua panettaa. Se voi tapahtua aloittamalla keskustelu jostain seksiaiheesta, tuhmalla tekstarilla tai vaikka ihan itsensä hyväilyllä tai esittelyllä. Ihan suora töksäytys tai kulliin kiinni käyminen ei välttämättä herätä himoja sekunnin murto-osassa mulla, mutta toisen kiihottuneisuuden näkeminen saa minutkin kiihottumaan.

Ja tietysti on hetkiä jolloin mikään ei toimi, on stressi, väsy, huoli tai joku muu asia. Silloin ei vain pysty päätä kääntämään seksiin, jos on liian syvällä siinä omassa asiassaan.

Vierailija
25/27 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää kirjoitti:

En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta mua miehenä sytyttää se, että mulle näytetään oma halu ja tavallaan ”uskoudutaan” että mua panettaa. Se voi tapahtua aloittamalla keskustelu jostain seksiaiheesta, tuhmalla tekstarilla tai vaikka ihan itsensä hyväilyllä tai esittelyllä. Ihan suora töksäytys tai kulliin kiinni käyminen ei välttämättä herätä himoja sekunnin murto-osassa mulla, mutta toisen kiihottuneisuuden näkeminen saa minutkin kiihottumaan.

Ja tietysti on hetkiä jolloin mikään ei toimi, on stressi, väsy, huoli tai joku muu asia. Silloin ei vain pysty päätä kääntämään seksiin, jos on liian syvällä siinä omassa asiassaan.

Juuri näin. Ylipäätään se, että näytetään miehelle, että haluaa tätä. Myös positiivisen palautteen ja muutenkin kehujen kuuleminen silloin tällöin on paikallaan. Ei nämä asiat varmaan paljon eroa siitä mitkä saavat naiset kokemaan itsensä halutuksi.

Vierailija
26/27 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta muutakin todennut hyvin että kyllä mieskin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi. Meillä sama juttu. Aloitteet avovaimon puolelta todella harvassa ja vaikka itse teenkin spontaaneja aloitteita ja yritän kehua päivittäin niin kotona kehuja saa oikein kerjätä ja aloitetta turha odottaa. Muualla niitä sitten tuleekin ja tuntuu kieltämättä hyvältä. Taitaa tuo avovaimo vaan olla pitkän suhteen aikana laiskistunut. Kunhan muksut saa maailmalle niin täytyy arvioida tilanne uudestaan.

Vierailija
27/27 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sen huomioimisen ei tarvitse olla kovin keksiliäs. Puristus pyllystä ja kuiskaus korvaan et haluan niin johan alkaa etumus pullottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi