Mitä teillä on menuussa tänään?
Minulla on uunissa viipaleperunoita, sipuli ja porkkana, kaadoin päälle öljyä jossa joukossa suolaa, valkosipulia ym mausteita.
Sekä findusin täysjyväkalafilee.
Raikasta salaattia tein myös, johon tuli pinaatinlehtiä, cosmopolitansalaattia, persikkaa, kurkkua, suolakurkkua, sipulia ja paprikaa.
Kohta saa alkaa syömään. :)
Illalla pakastepizza menee uuniin, sitä vähän tuunailen lisäämällä sieniä ja paprikaa sekä oliiveja. Se on sellanen juustopizza missä ei muuta.
Kommentit (65)
Juuri vedettiin salviapastaa, mukana myös paahdettuja pinjansiemeniä. Nam!
Meinasin kokata paellaa, mutta olikin vielä ainekset eiliseltä kanapitaleipiin, joita sitten syötiin. Kanaa, salaattia ja tsatsikia täytteenä.
Päivälliseksi kylmäsavulohikeittoa Yhteishyvän ohjeella, lounaalla oltiin metsässä makkraroita paistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri vedettiin salviapastaa, mukana myös paahdettuja pinjansiemeniä. Nam!
Ihme että en pidä salviasta enkä korianderista. vaikka haluaisin. Saltimbocca on ainut missä salvia maistuu hyvältä.
perusruokaa, kanaa ja salaattia äsken. nyt sipsiä ja koneella oloa, lapsi saa olla tabletilla kerran viikossapari tuntia. sitten putous.
Angus burgerpihvit, cheddaria, tomaattia, sipulia, suolakurkkua ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreenilääkkeitä ja Jaffaa. Ainoa mitä pystyn suuhuni laittamaan ja mikä pysyy sisällä. Nälkä kyllä ois, mutta ei voi mitään. No, ehkä huomenna sitten.
Voi ressu. Osaan samaistua.😩💜
No kiitos sinä ihana ❤ vaikka en mä sympatian vuoksi kirjoittanut. Tuntui vaan jopa vähän vitsikkäältä, kun mietin tätä omaa ja muiden vaihtoehtoja. Tulin ketjuun kuolaamaan muiden herkuille. Ehkä hölmöä, mutta kiinnostaa millaista ruokaa ihmiset syövät, vaikken nyt itse pystykään syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreenilääkkeitä ja Jaffaa. Ainoa mitä pystyn suuhuni laittamaan ja mikä pysyy sisällä. Nälkä kyllä ois, mutta ei voi mitään. No, ehkä huomenna sitten.
Voi ressu. Osaan samaistua.😩💜
No kiitos sinä ihana ❤ vaikka en mä sympatian vuoksi kirjoittanut. Tuntui vaan jopa vähän vitsikkäältä, kun mietin tätä omaa ja muiden vaihtoehtoja. Tulin ketjuun kuolaamaan muiden herkuille. Ehkä hölmöä, mutta kiinnostaa millaista ruokaa ihmiset syövät, vaikken nyt itse pystykään syömään.
Niin ja vinkkien vuoksi. En aina jaksa miettiä mitä laittaisi tai söisi. Tässäkin ketjussa on ollut monia hyvältä kuulostavia vaihtoehtoja, joita voisi itsekin kokeilla.
Tuppipottuja, porkkanaraastetta, raejuustoa ja kalapuikkoja. Jälkkäriksi mansikkarahkaa.
Nauravat nakit, jälkiruoaksi köyhdytettyjä ritareita (kutsutaan niitä Sussexin jaarleiksi)
Sipsejä pari jättipussia, suklaata noin kilo ja Cokista pari1,5l pulloa.
En ymmärrä miksi en laihdu vaikka tein tänään ranneliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
kengurupihvi kuostaa hyvältä. pakko ostaa ens kerralla.
Oli muuten järjettömän hyvää! Parempi kuin naudan sisäfileepihvi! Todella herkullinen!
Hirvipataa, perunamuusia, sienikastiketta ja puolukkahilloa. Hirvi, puolukka ja sienet haettu itse metsästä, potut omalta pikku perunamaalta.
Ei mennyt kovin terveellisellä linjalla. Aamupäivällä kahvilan ihanat munkit, sitten lounaaksi mikropizzaa, illalla Naughty Brgr -hampit ja ranuja. Näin jälkikäteen ajateltuna - olis voinut ehkä jonkun aterian valita toisin. 😂
Aamupalaksi 1tä leipää jonka päällä 1tä juustoa ja 1tä leikkelettä sekä 1tä kurkkua ja 1tä salaattia. Juomana 1tä mehua ja 1tä kahvia.
Ei.