Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö samaa kasvomaskia useamman kerran?

Vierailija
13.03.2021 |

Minä käytän samaa maskia kaupassa montakin kertaa. Luulen että kangasmaskeja käyttävätkään eivät pese niitä joka käytön jälkeen.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää useamman kerran kun rahat on tiukilla.

Vierailija
2/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sama töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samaa useita kuukausia. Auton takapenkillä aina lojuu, niin tuulettuukin hyvin viileässä autossa, eikä edes haise miltään.

Vierailija
4/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenne te siinä riskeeraatte, ette muita.

Vierailija
5/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käyttänyt, on tullut ne otettua vähemmän hygienisesti pois enkä ole viritellyt niille sellaista paikkaa missä säilöä... Onhan tuo kyllä mielessä ollut että voisin käyttää. Tarvitsen yhden useamman viikon välein. Katsotaan sitten kun alkaa ensimmäinen paketti loppua.

Vierailija
6/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välillä pesen kymmenenkin maskia samalla kertaa. Säilytän käytettyjä maskeja muovivadissa parvekkeella. Pesen ne lämpimällä vedellä ja mäntysuovalla ja kuivatan väljästi henkarista roikkuen.

Otan aina puhtaan maskin, kun lähden kauppaan.

Vierailija
7/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pese välillä?

Vierailija
8/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän useamman kerran kasngasmaskia ennen pesua. Tosin se on vaan lyhyitä aikoja kasvoilla kerralla. Viikon päätteeksi pesen. Virus tuskin tietää onko maski pesty vai ei, eli tulkoon virus sitte sen takia jos on tullakseen

Vierailija
9/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pese välillä?

Ei huvita. Laitan ne kuivumaan ja sitten laitan pakastuspussiin. Hyvä kun nytkään masennukseltani viitin niitä edes käyttää. 

Vierailija
10/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeasti käytän vain sosiaalisista syistä en halua että ne Pirjo kyttääjät tulevat valittamaan

Vierailija
11/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kangasmaskeja ja pesen ne jokaisen käyttökerran jälkeen. Töissä menee 4-5 maskia päivässä, pari kertaa viikossa pesen ne.

Vierailija
12/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Maski kostuu jo parissa tunnissa. Siihen tulee hometta, sieni-itiöitä, bakteereja jotka alkavat lisääntyä. Itse siinä kärsii, jos haluaa hengittää moisen läpi. Ja sitten tyhmänä kuvitellaan, että ollaan tässä niin oman elämän herroja ja tehdään mitä huvittaa. No minä en ainakaan halua laittaa likaista kangasta suuni eteen. Kas kun ette vedä paskaisia kalsareita päähänne, olisi sama vaikutus.

Vierailija
13/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska olen pitkäaikaistyötön ja maskit on kalliita, ja mistään ei ole tullut tietoa, että maskeista on 100-varmasti hyötyä.

Vierailija
14/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenne te siinä riskeeraatte, ette muita.

Muita kyllä, maskeja pidetään muiden suojaksi.

Vierailija
15/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks maskia käytössä lllu vuoden, 2,5 päivää käytän molempia.

Vierailija
16/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti. Maski kostuu jo parissa tunnissa. Siihen tulee hometta, sieni-itiöitä, bakteereja jotka alkavat lisääntyä. Itse siinä kärsii, jos haluaa hengittää moisen läpi. Ja sitten tyhmänä kuvitellaan, että ollaan tässä niin oman elämän herroja ja tehdään mitä huvittaa. No minä en ainakaan halua laittaa likaista kangasta suuni eteen. Kas kun ette vedä paskaisia kalsareita päähänne, olisi sama vaikutus.

No minkäs teet kun maskipakko? Olisin kyllä mieluusti ilman maskia.

Vierailija
17/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kertiksiä kerran ja heitän roskiin, kankaisia pesen jokaisen käyttökerran jälkeen. Mun iho on taipuvainen akneen, varsinkin leuan alueelta, joten olen erityisen tarkka kasvojen alueen puhtauden kanssa. Suussa on paljon bakteereja, joten ajatus likaisen maskin uudelleenkäytöstä ällöttää.

Vierailija
18/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä välillä pesen kymmenenkin maskia samalla kertaa. Säilytän käytettyjä maskeja muovivadissa parvekkeella. Pesen ne lämpimällä vedellä ja mäntysuovalla ja kuivatan väljästi henkarista roikkuen.

Otan aina puhtaan maskin, kun lähden kauppaan.

Juttuja joita olet aina tehnyt väärin!

Ei niitä mäntysuovalla pestä!

Ne pitää KEITTÄÄ: Ihan vanhanaikaisesti.

Vierailija
19/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän maskia vain kaupassa käydessäni ja ainoastaan siitä syystä, että saan olla rauhassa kyttääjiltä. Samalla voin mulkoilla muita tyyliin "No? Kelpaaks nyt?".

Sama paperimaski palvelee niin kauan kuin se on ns. siistin näköinen. Mulla on maskeja aina muutama mukana autossa.

En kulje julkisilla enkä käy muutenkaan juuri muualla kuin ruokakaupassa. Työni teen etänä kotona. Ja maskia siis käytän ihmisten ilmoilla vain näön vuoksi.

Vierailija
20/88 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä periaatteessa maskipakko. Eli sisätiloissa muita kohdatessa pitää käyttää maskia. Yksin tai vakiseurassa ollessa olen aina ilman. En vaihda maskia uuteen monta kertaa päivässä vaan käytän samaa likaisin käsin hipelöimääni, pöydillä ja tuolilla pyörinyttä maskia koko päivän ja vielä illalla kauppareissullakin. Tämä siitä huolimatta, että työnantaja tarjoaa maksit eikä ole omasta kukkarosta pois. Terkuin nimimerkki still alive.