Kaikki tuntemani mukavat ihmiset ovat syntyneet toukokuussa
Mikä se siinäkin on. Onhan se upea kevään viimeinen kuukausi. Vai onko vaan sattumaa 🧐
??
Kommentit (21)
Minä olen syntynyt toukokuussa. Olen kiva.
Hassua: pahin valehtelija ja narsisti jonka ikinä olen tuntenut on syntynyt toukokuussa.
Valehtelu ja huijaaminen meni jo sille tasolle
Että suomi kävi pieneks: asuu muualla jo .
Wanhan kansan kalenterissa 18.5 Eero Eerokki evästä kyssyy ja 25.5 Urpo Urpanus uikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kitkerimmät ja v ttumaisimmat. Kateelliset moukat.
Älähän ny kakaroitasi ala haukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä kiva :) Toukokuussa minäkin.
Tunnen tasan yhden toukokuussa syntyneen ihmisen ja hän on todella mukava. Uskon silti, että kyseessä on puhdas sattuma.
Itsekin tykkään häristä. Aurinkomerkkinä on härkä, jos syntyy 21.4.-20.5.
Valoisa, upea, hienot värit, saapuneet linnut, keltaiset kukkaset, lehtien silmut, toukotyöt, aivan ihanaa! Minä todella odotan toukokuuta ja seuraan, onko koko maailman pulmuset taas hetken Hailuodon rannoilla!
Olen syntynyt toukokuussa :)
Jostain syystä tuttavapiirissä on paljon juuri toukokuussa syntyneitä, miehenikin on. Ovat kaikki mukavia, positiivisia ja luotettavia ihmisiä. Olen kylläkin pitänyt sitä vain sattumana.
Hyvä aloitus. Tää on niin tosi. Fakta tieto. :DD
Karmeimmat tyypit ovat toukokuussa syntyneitä mitä tunnen.. paitsi yksi ehkä.
Älkääs ny haukkuko, kun ap kysyykin voiko olla sattumaa.
Silloin voitte lyhykäisesti todeta: on sattumaa.
Mukavat ihmiset on tylsiä - ja yllättävän usein oikeasti kaksinaamaisia teeskentelijöitä.
Sattumaa, koska omat mukavat ystävät & kaverit sekä työtoverit ovat kaikki syntyneet syksyllä - tosin kaksi poikkeusta eli poika ja mies ovat alkuvuoden tuotantoa, itse olen syksyn lapsia myös.
Vierailija kirjoitti:
Karmeimmat tyypit ovat toukokuussa syntyneitä mitä tunnen.. paitsi yksi ehkä.
Kummallista, minä en tunne ketän jota kuvailisin karmeaksi tyypiksi. Mistä luulet sen johtuvan?
Liittyykö se minuun vai muihin?
TIMO SOINI 30.5
JAAJO LINNONMAA 25.5
Onko ne isä ja poika? Samaa näköä naamassa.
Sitten minäkin olen mukava ihminen.Syntymäpäivä 5.5.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Olen kiva ja pidetty. Tyypillisenä härkänä oon leppoisa ja sinnikäs, ja mua tarvitsee toden teolla ärsyttää että suutun.
Neitsyet, oinaat ja skorpparit ovat niitä veemäisiä jotka tulevat tarkoituksella ärsyttämään.
Et vissiin tunne kovin paljoa ihmisiä?