Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa ei ole pahoja rajoituksia ollutkaan

Vierailija
13.03.2021 |

Meillä saa (vielä) tavata ystäviä ja sukulaisia melko vapaasti. Palvelutalojen tilanne on toki surullinen. Mutta esim. Englannissa monin paikoin ei saanut edes jouluna tavata ketään muuta kuin samassa taloudessa asuvia. Monet kotona asuvat vanhat ihmiset eivät saa apua arjen askareisiin. Kavereita ei voi nähdä.

Joku täällä valitteli, että jos ei pääsekään mökille. Se olisi muka aivan kauheaa. Toiset valittavat, että korona on vain flunssa ja flunssakin on pandemia.

Itse sairastin koronan viime vuonna. Oli todella rankka tauti, vaikka olen perusterve, 37-vuotias. Useita kuukausia sen jälkeen oli hengitys normaalia vaikeampaa, enkä pystynyt esim. juoksemaan lainkaan. Olin täysin voimaton yli viikon ajan, kunnes olo alkoi pikku hiljaa kohentua. Koronaa vähättelevät voisivat lukea, mitä korona voi tehdä keuhkoille. Ei kannata verrata sitä flunssaan, vaan rajuun keuhkokuumeeseen.

Jos tarvitaan lisää rajoituksia vaikka kuukauden ajaksi, niin sitten on toimittava niin. Maskitappelun sijaan ihmisten täytyy oikeasti ymmärtää, että turha liikkuminen julkisissa tiloissa on jätettävä nyt pois.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla