Rimjob - haluaako nykyisin kaikki alle 30-vuotiaat miehet sitä?
Rehellisesti sanoen tullut eron jälkeen harrastettua kohtuullisen vilkasta irtosesiä Tinder-pokien kanssa ja olen huomannut yhden täysin uuden ilmiön: todella monet alle 30-vuotiaat miehet ovat halunneet rimjobia. Itse olen 43-vuotias ja tähän ikään nähnyt tietysti yhtä sun toista, mutta tämä on kyllä totaalisesti uusi ilmiö. Onko muilla samaa havaintoa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä nuolla naisten perseitä mutta en kyllä halua mitään omaan peräaukkooni hyhhyh
Sama juttu! Naisen pepun lipominen kiihottaa ja teen sitä mielelläni, mutta en kyllä syty yhtään ajatuksesta että nainen nuolisi karvaista persettäni. Enkä ymmärrä miksi joku nainen perseeni nuolemisesta tykkäisi.
En tiijjä. Ehkä siksi että se kiihottaisi naista? Jos sinulle naisen pepun lipominen on mieluista, niin miksei se voi olla myös jollekin naiselle?
Niin kun juuri sitä en ymmärrä, miksi joku kiihottuisi karvaisen perseeni nuolemisesta. Naisen perseen nuoleminen on ihan eri asia kuin miehen perseen nuoleminen.
Minun perseeni onk
Hyi yöks! Tuota en olisi halunnut tietää. Mielestäni vain naisen perse on nuolemista varten.
Myönnän että olen nuollut. Pienessä hiprakassa mutta ei kauheaa ja vissiin mieskin tykkäsi;) N37
70 luvulla ensimmäisen kerran kun olin xx- vuotias. Kai se meni raiskauksen ja xxx- piikkiin. Mutta en kertonut kenellekään. 80 - luvulla sain sitä jo laillisesti.
Kyllä mun takapuolta on nuoltu ja sormetettu jo 90-luvulla ja onneksi saan tuota herkkua vieläkin aina kun haluan.
M51
Vieläkin täällä paska haisee ja banjot soi.
Työntäkää.pesäpallomaila perseeseen ja uliskaa silmät kierossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni ihanoitui kuin veltto makaroni, kun vuorotellen nuolin hänen klitoristaan, sisempiä häpyhuulia ja peppureikää. Hän oli selällään tyyny pepun alla, niettä ne olivat yhtaikaa aivan silmieni edessä. Kyllä siinä ihanoitui itsekin.
Ahhhhh..... saispa itekki tuollaisen käsittelyn!!
Mietin aivan samaa kuumissani!
Mikä oli muuten aloittajan mielipide asiaan, tykkääkö vastaanottajana tai antajana?
Tämä on yksi homojen kakkaleikeistä.
Minun perseeni onkin karvaton. Pesen myös perseen aina kakkosella käynnin jälkeen. Olen mies, hetero. Nuolen persettä, työnnän kieltä sisään ja tykkään kun minua nuollaan.