Lue keskustelun säännöt.
Henkisesti kylmä mies
13.03.2021 |
Miten jaksan elämää henkisesti kylmän miehen kanssa, joka ei edes ymmärrä mitä läheisyys tarkoittaa. Hänelle se on kuulemma seksiä. Hän ei näe tarpeitani, ei ymmärrä vaikka olen monet kerrat yrittänyt puhua hänelle.
Meillä useampi lapsi ja olen jo tottunut ”yksinäisyyteen” parisuhteessa ja lapsistani saan paljon voimaa. Mutta onko järkeä jatkaa perhe-elämää miehen kanssa joka on aina vähän etäinen? Vai olenko se minä joka vaadin liikaa?
Onko muilla samantyyppisiä ongelmia parisuhteessa? Miten olette selvinneet tai käsitelleet asiaa?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löysin vanhoja ketjuja, kun googlettelin tunnekylmää puolisoa. Kumppanini ei halaa, ei suutele, ei halua läheisyyttä eikä anna läheisyyttä kuin silloin, kun haluaa seksiä. Kun läheiseni kuoli ja itkin sohvalla, kumppani kääntyi pelikoneen äärestä vilkaisemaan ja jatkoi pelaamista. Olen ollut nyt sairaslomalla ja kumppaniani on ainoastaan kiinnostanut se, jaksanko siivota samalla tavalla mitä ennenkin.
Eikä tällainen tunnekylmyys näkynyt alkuun, sillä suhteen alussa hän halusi ja antoi läheisyyttä paljon enemmän. Ja oli omia lapsiaan kohtaan lämmin ja empaattinen, joten en voinut kuvitellakaan, että elämästä tulisi tällaista.