Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä väriset kengät pinkkikirjavan juhlamekon kanssa???

Vierailija
13.03.2021 |

Apua, auttakaa mua tyylitietoiset pliis. Minkä väriset kengät "pitää" olla mekon kanssa, jossa on vaaleanpunaista, pinkkiä, valkoista ja lohenoranssia. Mekko ostettu siis kirpparilta. Kesän juhliin olisi tarkoitus lähteä tuolla asulla.

Entä laukun sävy?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen väriksi ihan jotain yksiväristä musta, ruskea(nahka), valkoinen, nude tai jokin metallin väri esim.hopea. Eli toisin sanoen esim. hopeat korkokengät yhdistettynä hopeaan juhlalaukkuun. Myös korut voisi olla hopeaa/zirkoniakivillä. Myös perinteiset valkoiset ”mummo-helmet” varmasti toimisivat asusi kanssa. Mukavia juhlahetkiä! Toivottavasti korona ei ole esteenä enää kesäjuhlille.

Kiitti. Toi hopea on kiva idea. Ai niin, korona, mä ihan unohdin jo sen. Ei mun varmaan kannata stressata.

ap

Vierailija
82/86 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan saa pil luu nii muusta viis. Ihan sama mitä on päällä kun ne lähtee kuitenkin pois päältä.

Tuolla on seksiosio erikseen sun haaveiluillesi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei kirpparilta, jolleivät ole täysin käyttämättömät. Kengät muotoutuvat käyttäjänsä jalkoihin, ja toiselle muotoutuneet kengät ovat huonot itselle. Sitä paitsi mua ainakin ällöttäis toisen jalan liat ja bakteerit.

Onko sulla raha todella tiukassa? Jos ei, satsaisin nudeen laukkuun ja kenkiin, tosi kivoihin. Voisit käyttää kokonaisuutta monta kertaa. Kivoja juhlia!

Vierailija
84/86 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö tohon mustat kengät ja entä vaaleanpunainen juhlalaukku? Mustat kengät olisi jo valmiina kaapissa jos vaan löydän ne.

Tai entä nudet kengät ja vaaleanpunainen laukku? Tarttiis ostaa vain ne nudet kengät ja kaverilta se laukku.

ap

Ei missään nimessä mustia eikä valkoisia kenkiä. Itse pidän siitä että värit ovat harmonisia joten valitsisin ehdottomasti mekon väreihin sointuvat asusteet. Ja jos sukkahousut niin vaalea beige.

Vierailija
85/86 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkiä ei kirpparilta, jolleivät ole täysin käyttämättömät. Kengät muotoutuvat käyttäjänsä jalkoihin, ja toiselle muotoutuneet kengät ovat huonot itselle. Sitä paitsi mua ainakin ällöttäis toisen jalan liat ja bakteerit.

Onko sulla raha todella tiukassa? Jos ei, satsaisin nudeen laukkuun ja kenkiin, tosi kivoihin. Voisit käyttää kokonaisuutta monta kertaa. Kivoja juhlia!

Rahaa mulla ei ole ylimääräistä. Mun täytyy nyt tarkkaan miettiä satsaanko noihin nudeihin vai menisinkö vanhoilla mitä jo löytyy, jos siis edes juhlia tuleekaan. Voinhan mä sitte ehkä joskus ostaa nudet kengät ja nuden laukun jos on enempi rahaa.

ap

Vierailija
86/86 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin sukkahousuihinkin menee jo muutama euro ja lahjarahaan juhlasankarille.

ap