Kuinka nopeasti uusi suhde eron jälkeen?
Kuinka kauan teillä on mennyt erosta siihen, että olette huomanneet olevanne uudessa suhteessa? Etsittekö suhdetta aktiivisesti?
Kommentit (41)
Vaihdellut tosi paljon. Joskus aiempi ollut jo melkein aluillaan ennen eroa, joskus mennyt useita vuosia. En oikein tiedä, miten suhdetta voisi etsiä aktiivisesti. Omalle kohdalle ne ovat "tupsahtaneet" eteen itsekseen.
Olen ollut kolmessa suhteessa. Ensimmäisen jälkeen aloitin uuden parin kuukauden päästä, toisen jälkeen meni vajaa vuosi. Nyt kolmannesta erosta on 10 vuotta enkä ole vieläkään valmis uuteen suhteeseen. En ehkä enää koskaan ole. Kaksi ensimmäistä eroa olivat suht kivuttomia yhteisellä sopimuksella tehtyjä, kolmas niin traumaattinen kuin olla ja voi.
Minut jätettiin toukokuussa, vappuna (n. 6kk suhde). Uusi suhde heinäkuussa. Tänään 7kk yhdessä.
Pari vuotta menny ja ei sen kummemmin vielä tee mieli😌 Tietotekniikka on ihmeellistä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vaihdellut tosi paljon. Joskus aiempi ollut jo melkein aluillaan ennen eroa, joskus mennyt useita vuosia. En oikein tiedä, miten suhdetta voisi etsiä aktiivisesti. Omalle kohdalle ne ovat "tupsahtaneet" eteen itsekseen.
Miten joillain vain suhteet tupsahtelevat eteen itsekseen? Mä en tapaa koskaan ketään. Tinderistäkään niitä ei tupsahtele. En ole ruma, tosin vanha ehkä.
Erottiin pitkästä suhteesta elokuussa, tammikuussa olin jo uudessa ihanassa suhteessa. Tähän väliin mahtui monta hyvää ja huonoa panoa.
10 vuotta on nyt mennyt. En ole huomannut haluavani enää uutta suhdetta.
3kk meni. En ettinyt aktiivisesti suhdetta, mutta Tinderistä panoseuraa ja yhteen menin sitten ihastumaan ja myöhemmin rakastumaan :D Tunteet oli molemminpuoliset ja kohta 6kk oltu yhdessä.
LÄSKI kirjoitti:
Minut jätettiin toukokuussa, vappuna (n. 6kk suhde). Uusi suhde heinäkuussa. Tänään 7kk yhdessä.
Onnea kuukausipäivän johdota!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kolmessa suhteessa. Ensimmäisen jälkeen aloitin uuden parin kuukauden päästä, toisen jälkeen meni vajaa vuosi. Nyt kolmannesta erosta on 10 vuotta enkä ole vieläkään valmis uuteen suhteeseen. En ehkä enää koskaan ole. Kaksi ensimmäistä eroa olivat suht kivuttomia yhteisellä sopimuksella tehtyjä, kolmas niin traumaattinen kuin olla ja voi.
Oho, melkein kun mun tarina, mutta mulla takana vain kaksi suhdetta.
T: tuo toinen kymmenen vuotta yksin ollut.
Viimeisimmän suhteen jälkeen meni reilut seitsemän vuotta ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Ensimmäisinä kahtena vuonna en voinut kuvitellakaan haluavani enää koskaan ketään. Vasta sen jälkeen vähitellen alkoi herätä halu olla jälleen parisuhteessa, mutta meni muutama vuosi ennen kuin osui kohdalle ihminen, johon rakastuin.
Ex-vaimo ei malttanut edes erota ennenkuin otti uuden. Ei varmaan kerinnyt kun oli niin kiire panna selän takana
2vko sinkkuna reilun 6 vuoden avoliiton jälkeen. Nyt 11. vuosi yhdessä, naimisissa ja yksi lapsi.
Sitten kun itse tuntee olevansa valmis siihen eli se on täysin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joillain vain suhteet tupsahtelevat eteen itsekseen? Mä en tapaa koskaan ketään. Tinderistäkään niitä ei tupsahtele. En ole ruma, tosin vanha ehkä.
Minulla tupsahti ensimmäinen niin, että istui koulussa (3.luokalla) viereeni. Siitä sitten pikkuhiljaa kasvettiin kavereista ystäviksi ja pariskunnaksi. Lopulta kasvettiin eri suuntiin ja tuli ero 15 vuoden seurustelun jälkeen. Nykyisen mieheni tapasin niinkin romanttisissa merkeissä kuin jääkiekkokatsomossa :D Vieläpä niin, että kannatimme (ja kannatamme toki edelleen) eri joukkueita. Yhdessä olemme olleet pian 5 vuotta.
On tässä vuosia jo sinkkuiltu eikä uutta suhdetta enää tule.
Viimeksi tein eron jälkeen heti nettideittiprofiilin, kun otti niin pattiin. Ihan kevyesti ajattelin deittailla. Viikon sisään meninkin treffeille ja satuin tapaamaan miehen, jonka kanssa on hujahtanut viimeiset 14 vuotta. Mitä sitä turhia odottelemaan.
Mitä nopeammin sen parempi, jos totut olemaan pidempään yksin, huomaat sen tuomat edut ja et halua välttämättä enää suhdetta tai rupeat vaatimaan mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nopeammin sen parempi, jos totut olemaan pidempään yksin, huomaat sen tuomat edut ja et halua välttämättä enää suhdetta tai rupeat vaatimaan mahdottomia.
Mitä pahaa siinä on, jos haluaa olla ilman suhdetta?
Erottiin lokakuussa. Mies lähti heti Tinder-panoille, mä en ole edes harkinnut. Meitä on moneksi 😑