Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on työhaastattelussa epäedustavin ulkonäkö"moka"

Vierailija
12.03.2021 |

Ei ole koristautumistyöpaikka kyseessä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan suuri sateenkaaripinssi ja punainen t-paita aonaisen takin alla.

Vierailija
22/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä haastateltavalla oli niin likaiset hampaat ja haiseva hengitys että haastattelu oli lähinnä muodollinen. Pidettiin kun kerran oli varattu, mutta ennätyslyhyeksi se silti jäi. Meniköhän 20 minuuttia. 

Häh, siis miten pitkiä työhaastattelut oikein on, jos 20 minuuttia on ennätyslyhyt?

T. en ole koskaan ollut työhaastattelussa

2h - koko päivä.

Tentataan kielitaito, asiantuntemus ja tehdään "testejä" tai testejä.

Nyt juksaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella toinen päänsivu kaljuksi ajeltuna?

Mulla on molemmat sivut eikä ole töiden saantia haitanneet.

En uskalla kysyä minkä sortin "hommissa" olet...

Vierailija
24/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko haluamassa töihin vai haluatko mokata haastattelun?

Haluan työn. Olen aika persoonallinen pukeutuja ja mietin pitä pitäii välttää. Ainakin karhupipon tilalle pitänee laittaa tavallinen pipo.

Miksi haluaisit firmaan, jonne et kelpaa karhupipolla?

ohis

Vierailija
25/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit tiskissä 

Rintavalla on aina tissit tiskissä, vaikka kangas peittäisi. Ei pidä syrjiä geenien takia.

Vierailija
26/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet alasti ja et käy sitä ennen pariin kuukauteen suihkussa? Tai jossain muinaisissa megareikäisissä alusvaatteissa, jotka ovat myös väärää kokoa, voi olla jopa pahempi näky kuin ei vaatteita + et käy pariin kuukauteen suihkussa? Tietenkin mitään muutakaan hygieniaa tai siisteyttä ei näissä esimerkeissä noudatettaisi. Luultavasti olisi pahin mahdollinen moka. Ei ehkä realistisin (toivottavasti) mutta pahin.

Vierailija
27/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisuus

Joo, likaiset hiukset, kynnenaluset ja/tai likaiset vaatteet. 

Vierailija
28/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan työn. Olen aika persoonallinen pukeutuja ja mietin pitä pitäii välttää. Ainakin karhupipon tilalle pitänee laittaa tavallinen pipo.

ohis

Aikuiset suhtautuvat nuivasti karhupipoisiin aikuisiin. Sillä ei ole muulloin väliä, mutta tätä työtä en halua menettää karhupipon vuoksi. Voin pitää sitä taas kun koeaika on ohi :p

Vierailija
29/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin napapaitaa kannattaa välttää. Myös lävistykset kannattaa poistaa jos ravintola-alalle aikoo. Kengät myös kertoo ihmisestä aika paljon. Yleisilme pitää olla hyvä.

Vierailija
30/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menny aina mustissa farkuissa ja hupparissa. Lähes joka kerta paikka auennut. Ja haastis kestäny sen max 30min.

M38

Vierailija
31/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Aikuiset suhtautuvat nuivasti karhupipoisiin aikuisiin. Sillä ei ole muulloin väliä, mutta tätä työtä en halua menettää karhupipon vuoksi. Voin pitää sitä taas kun koeaika on ohi :p

Kerro nyt vielä selvyyden vuoksi, että onko se karhu-olut-pipo vai karhu-eläin-pipo? Jälkimmäistä fanitan! Ja haluan itsekin sellaisen, ja laitan heti päähän kun meen seuraavan kerran toimistolle käymään!

Vierailija
32/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvainen toppatakki vuodestajasta riippumatta. Toljotat haastattelijaa zompieina silmiin ja poimit ”namusia” taskujen pohjalta joista muistat puhaltaa ensin roskat pois. Ennen haastattelua lakua hampaisiin ja tukka rasvattu margariinilla ikään kuin et olisi käynyt kuukauteen suihkussa. Haastattelua edeltävä yö kannattaa valvoa ja ryypätä. Aulanaisen tarjotessa kahvia otat tarjouksen vastaan ja kaadan sinne häpeilemättä minipullon rommia. Ala tupakoimaan sisällä ja kysy eikö täällä ole tuhkakuppeja.

levitä toppatakkiin kaupan liquid smokea niin haisee jo kunnon nuotiollalämmittelevältä kodittomalta. Pyöränpaikoilla paikatut kumisaappaat ja patinan kyllästämät villasormikkaat joista sormet jyrsitty pois niin 110% varmistus että valinta ei kohdistunut tälläkään kertaa.

Vierailija
33/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisuus

Joo, likaiset hiukset, kynnenaluset ja/tai likaiset vaatteet. 

Niksi: Kynnenaluset saa nopeasti vesivärillä aivan mustiksi ja helppo pestä haastattelun jälkeen puhtaaksi.

Vierailija
34/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen menny aina mustissa farkuissa ja hupparissa. Lähes joka kerta paikka auennut. Ja haastis kestäny sen max 30min.

M38

Aika usein olet siis ollut väärä valinta, kun et ole viihtynyt?

Vai heiluuko mono?

Vierailija
35/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Kerro nyt vielä selvyyden vuoksi, että onko se karhu-olut-pipo vai karhu-eläin-pipo? Jälkimmäistä fanitan! Ja haluan itsekin sellaisen, ja laitan heti päähän kun meen seuraavan kerran toimistolle käymään!

Karhueläin :)

Vierailija
36/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ballerinamekossa voisi olla saattaisi olla melko epäedustava

Mutta jos hän hakee ballerinan osaa, niin sehän on asiallinen!

Vierailija
37/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Mitä jäbä duunaa?

Vierailija
38/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ballerinamekossa voisi olla saattaisi olla melko epäedustava

Tai nainen housuissa?

Vierailija
39/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit tiskissä 

Rintavalla on aina tissit tiskissä, vaikka kangas peittäisi. Ei pidä syrjiä geenien takia.

Ei edes ole, kun osaa pukeutua sopivan kokoisiin vaatteisiin. 

On ne. Kas kun rinnan edessä oleva kangas on joka tapauksessa sen metrin siellä edessä, jossa rinnat sijaitsevat. Pää ja muu keho on sitten siellä jossain takana. Se ei muutu vaatekoolla.

Vierailija
40/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit näkyvillä

Tiedän tapauksen jossa kaikin puolin pätevä hakija ei saanut paikkaa tatuoinnin takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän