Milloin tää kalju pää-kauhea partareuhkamuoti menee ohi?!
Kaksi päivää selannu Tinderiä ja mitää muuta ei tule vastaa kuin tukattomia päitä ja leuassa sitten kaamea sutti! Siihen vielä tatskat päälle niin morjens. Eikö tää oo jo nähty?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa vaikka dresmanin mainoksia, onko siellä malleina kaljuja partasuita? NO EI OLE! Kasvattaa hiukset ja laikatkaa mehet partanne.
Miksi?
Näkyykö wicked weasel mainoksissa kananpersetukkaisia läskejä? NO EI NÄY
Laihduttakaa ja laittakaa hiukset kuntoon
Me naisissa taisi olla voimaannuttamisjuttu persjalkaisista naisista.
Se käy hyvin pohjaksi myös tähän hius/partakeskusteluun.
Tämä ketju on hyvä esimerkki suomalaisesta epäinhimillistävästä kiusaajakulttuurista. Ei tarvitse ihmetellä miksi Jani-Petterit kiduttavat ja murhaava ihmisiä, kun jo äidit ovat tällaisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä esimerkki suomalaisesta epäinhimillistävästä kiusaajakulttuurista. Ei tarvitse ihmetellä miksi Jani-Petterit kiduttavat ja murhaava ihmisiä, kun jo äidit ovat tällaisia. :D
Nää on viel niitä hyviä äitejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on viel niitä hyviä äitejä
Nää on niitä Saarioisten äitejä jotka tekee ruokaa
kalju pää - kauhea partareuhka -muoti
Tapailin pitkään kaljua miestä ja hän kertoi että hänellä kaljuuntuminen alkoi jo 19-20 vuoden iässä. Jäin pohtimaan että voiko tällainen johtua testosteronin madaltumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin pitkään kaljua miestä ja hän kertoi että hänellä kaljuuntuminen alkoi jo 19-20 vuoden iässä. Jäin pohtimaan että voiko tällainen johtua testosteronin madaltumisesta?
Tuskin. Lihavuus yhdistettynä liikkumattomuuden ja huonoon ravitsemustilaan indikoi testosteronitason laskua.
Mä taidan olla poikkeava, kun tykkään parrasta miehellä. Sellaisesta siististä kuitenkin. Kaljusta sen sijaan en pidä.
Kaljut miehet ovat superseksikkäitä. Sen sijaan metsuriparran kanssa saa olla tarkkana, näyttääkö hyvältä vai ei. En henkilökohtaisesti voi sietää partaa, parin millin sänki vielä menettelee, mutta muuten on no no.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumisen aiheuttaa nimenomaan testosteroni yhdessä kaljuuntumista aiheuttavan geenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä ihan totta miettimisen aihetta. Jokainen kommentoija voisi oikein ajatella tätä. Miksi noin tyhjänpäiväinen asia kuin parta aiheuttaa tällaisia tunteenpurkauksia? Huolehtikoon jokainen itse ulkonäöstään omasta puolestaan.
Minä aloitan nyt vapaapäivän liikuntahetkeni, sitten suihkuun ja päivämeikin tekoon🥰
Kaljulle ei voi mitään eikä se minua ainakaan häiritse. Kalju on yhtä hyvä kuin siisti lyhyt tukka. Pitkä tukka... tapauskohtaisesti.
Parta tai etenkin viikset on aikamoinen turn-off. Pelkkä sänki on seksikäs, mutta silloinkaan en halua pussailla tai minun naamani on punainen vielä pari viikkoa. Herkkä iho ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ihmetellyt tätä miesten keskuudessa vallitsevaa joukkopsykoosia. Miksi kaikki miehet kasvattaa nykyään parran, vaikka eivat ole valmiita sitä mitenkään hoitamaan. Parta pitää trimmata ja pitää kuosissaan, jotta se näyttää hyvältä. Suurin osa miehistä antaa vaan epämääräisen karvakasan rehottaa naamassaan, korkeintaan laittavat jonkun pampulan siihen. Lopputulos muistuttaa lähinnä riihipirua. Ja ollaan olevinaan niin "trendikästä". Jouni Hynynen ja Marco Hietala käynevät esimerkeiksi siitä, millainen parran ei kuulu olla.
Ei partaa mitenkään PIDÄ trimmata ja "pitää kuosissaan", kaikkea sitä kuulee :D :D Jokainen kulkekoot sen näköisenä kuin itse haluaa <3
Parta on miesten oma juttu, ei paljon naisten mielipiteet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako tällainen parta naisille? http://www.hairdohairstyle.com/wp-content/uploads/2019/07/1-Brown-Short…
No ei minulle! Juon kahvini mustana, ja otan mieheni ruokkoamattomina. Nam. Ei vain peilin edessä viihtyvät miehet sytytä, en voi sille mitään. En vietä itsekään aikaa peilin edessä, ehkä johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus on sairaus jota en hyväksy, suomalaisten miesten hiusgeenit ovat huonot. Jopa urheilijat kaljuuntuu jo kovin nuorina joten ei hyvä ei hyvä.
Suomessa kaljuunnutaan eurooppalaista keskitasoa vähemmän, kiitos aasiageenien.
Tänne näkyy kommentoivan vaan ne jotka ei tykkää kyseisestä tyylistä. Tähän mennessä suurin osa on pitänyt partaa kuumimpana hottina, mitä olen muita keskusteluja seurannut. En ole partojen suurin fani mutta ei myöskään mikään turn off. Kaljuuntumiselle taas ei mitään mahda.
Ihan hirveitä kommentteja täällä, ei uskoisi että aikuiset ihmiset laukoo tuollaisia.
N30 v
Sun vulvasi ei ole palvomisen arvoinen