Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin shokki/yllätys?

Vierailija
12.03.2021 |

Vai onko sellaista? Saa kertoa hyviä ja huonoja :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uncharted 4: A Thief's End. Oli tosi vaikeeta hyväksyy, et Naten seikkailut oli seikkailtu. Muutama päivä meni, et sain koottuu itteni.

Vierailija
42/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka halukkaita ihmiset ovat uhrin tuomitsemiseen raiskaus- ja kiusaamistapauksissa. Ihmisten ymmärryksen taso tuli kerralla selväksi. En usko ihmiskunnalla olevan kovin pitkälle kantavaa tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrasti parhaan ystävänsä kanssa seksiä. Minulle oli alunperin täysin fine että viettää peli-iltoja hänen luonaan, kun eivät baarissa edes käy eikä syytä mustasukkaisuuteen pitänyt olla... Mutta totta puhui siinä että ei edes vilkaise naisiin.

Vierailija
44/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni tuli raskaaksi ja kertoi uutisen onnellsena.

En voi saada lapsia

Paska juttu mutta miten et itse tuonut asiaa jo aiemmin ilmi?

Kato ei Porvoossa semmosia jutella.

Vierailija
45/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuisiällä vihdoin avasin silmäni ja lakkasin uskottelemasta itselleni, että lapsuudenperheessäni me lapset olisimme olleet tasavertaisia. Kun kaikki muistot alkoivat vyöryä öisin päälle, ja ymmärsin, etten koskaan ollut vanhemmilleni rakas ja tärkeä. Että minua kaltoinkohdeltiin lapsena, ja olisin oikeasti kuulunut lastensuojelun asiakkaaksi.

Vierailija
46/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen salaisuudet paljastui minulle aikuisiällä. Paha oloni sai selkeän asiayhteyden ja selityksen. Olo oli hämmentynyt, miten voi lapsen mieltä sotkea. Jos epäilyttää, niin sanon ja todella tarkoitan, älkää hankkiko lapsia!

Vierailija
47/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen salaisuudet paljastui minulle aikuisiällä. Paha oloni sai selkeän asiayhteyden ja selityksen. Olo oli hämmentynyt, miten voi lapsen mieltä sotkea. Jos epäilyttää, niin sanon ja todella tarkoitan, älkää hankkiko lapsia!

Haluatko kertoa tarkemmin, millaisista asioista oli kyse?

Vierailija
48/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up