Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin shokki/yllätys?

Vierailija
12.03.2021 |

Vai onko sellaista? Saa kertoa hyviä ja huonoja :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso yllätys oli, että minusta tuli kuin tulikin mummu. Poikani meni naimisiin vasta liki nelikymppisenä ja nyt olen kahden pienokaisen superonnellinen mummu. En tiedä mitään niin ihanaa kuin nämä pienokaiset.

Vierailija
22/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan huumeiden käyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin esimiehenä alaisen kiusaamaksi työpaikalla. Kaikki keinot kokeiltiin, tilanne ei muuttunut, pikemminkin paheni, lähdin. Arvaattekin varmaan, että olin töissä julkisella sektorilla, naisvaltaisella alalla.

Luin pahimpina aikoina paljon tekstejä työpaikkakiusaamisesta. Jopa työterveyslaitoksen sivuilla on ohjeita siitä, mitä pitää tehdä jos esimies kiusaa, mutta missään ei puhuta mitä pitää tehdä jos tilanne on päinvastoin.

Vierailija
24/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyessä ajassa 5 tervettä lasta(mukana kaksoset), ilmeni kahdella kehitysvamma ja kolmaskin sairastaa.

Vierailija
25/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin tavanneeni normaalin, kivan ja komean miehen. Mies paljastui kahdessa kuukaudessa patologiseksi valehtelijaksi joka on HIV-positiivinen. Meinasin t appaa itseni, onneksi en ehtinyt saada tartuntaa. Kiitos hänen ystävälleen joka oli rehellinen ja kysyi että kai tiedän tämän asian.

Ai saakeli , tiedän ihan vastaavan miehen, pyörittää useampaa naista yhtäaikaa, vaimo siis löytyy kyllä myös

Vierailija
26/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tavanneeni normaalin, kivan ja komean miehen. Mies paljastui kahdessa kuukaudessa patologiseksi valehtelijaksi joka on HIV-positiivinen. Meinasin t appaa itseni, onneksi en ehtinyt saada tartuntaa. Kiitos hänen ystävälleen joka oli rehellinen ja kysyi että kai tiedän tämän asian.

Ai saakeli , tiedän ihan vastaavan miehen, pyörittää useampaa naista yhtäaikaa, vaimo siis löytyy kyllä myös

Aivan sairasta!! No, jos ei välitä itsestään ,saati vaimostaan, miksi välittäisi muista? Mutta silti , todella kipeetä toimintaa, tuollaiset pitäisi saada vastuuseen!

Vierailija
27/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset pahoinpitelijöinä. Ei uhreina. Oli yllätys.

Vierailija
28/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun minulle selvisi universumin salaisuudet. Se, kun minulle kerrottiin ketkä todellisessa hallitsee maailmaa vinkki: ei, Biden, liskoihmiset nwo tai vapaamuurarit vaan totuus on järkyttävän paljon pahempi!

Vierailija
29/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä suurin, mutta yksi mikä pääsi yllättämään oli että maaseudulla naapurin mukava mies joka kävi meillä vieraana juhlissa ja usein muutenkin kahvilla oli nuorempana istunut vankilassa taposta.

Vierailija
30/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni harrasti kävi meillä kylässä , leivoimme, laitoimme ruokaa, katselimme televisiota ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Hän oli kaikista tärkein ja läheisin ihminen minulle kunnes selvisi , että oli käynyt useasti meidän kodissa harrastamassa seksiä mieheni kanssa. Siihen loppui se ystävyys ja avoliitto. Silti kaipaan välillä tuota ihnistä ja mitä meillä oli, vaikka se taisikin hänen puolestaan olla vain pintaa. En vain edelleenkään pysty ymmärtämään asiaa. Mies oli välillä paikalla ystäväni ollessa meillä ja kaikki oli hyvin, sitten tekevät minun poissa ollessa tuollaista, en ymmärrä en ja tuskin koskaan tulen ymmärtämään.

Vierailija
31/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinnoilla ei työllisty.

Vierailija
32/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema

Vierailija
33/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitilan pakkohuutokauppa. Olin 9v.

Vierailija
34/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kuolema

Otan osaa. :

Vierailija
35/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni pyöritti neljää miestä minun lisäkseni, ja valehteli asiasta päin naamaa vaikka oli todisteet. Sitten kun suutuin, heittäytyi marttyyriksi ja huusi että erotaan sitten, ihan sama! Minulle ei ollut ihan sama, mutta edelleen mietin kuinka vähän merkitsin hänelle .

Vierailija
36/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miten vaikea naisia on saada kiinnostumaan.

Se, että parisuhteen saaminen on lähes mahdotonta jos ei hyväksy naisella ylipainoa tai lapsia tai vanhempaa ikää.

Kaikki se puhe siitä, että kolmekymppisenä naiset eivät olisi enää niin nirsoja olikin valetta.

Luulin aiemmin, että parisuhteeseen pääsy olisi jotenkuten automaattista, että se vain tapahtuisi myöhemmin, mutta nyt 35 vuotiaana ja kymmeniä ja kymmeniä treffejä myöhemmin tilanne ei näytä yhtään valoisalta.

Ootko sä se sama joka aikaisemmin tänään fantasioi seksiorjasta jossain kellarissa? Psykopaatit voi haistaa kaukaa, jos on hyvä hajuaisti.

Vierailija
37/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tuli raskaaksi ja kertoi uutisen onnellsena.

En voi saada lapsia

Vierailija
38/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri onnistui itsemurhassa lukuisten yritysten jälkeen. Ehkä typerää, mutta niin monen kerran jälkeen oli jo ehtinyt tuudittautua siihen ettei hän kuitenkaan ikinä vie sitä loppuun asti.

Vierailija
39/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni tuli raskaaksi ja kertoi uutisen onnellsena.

En voi saada lapsia

Paska juttu mutta miten et itse tuonut asiaa jo aiemmin ilmi?

Vierailija
40/48 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyspotkut