Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa seurustelen kertoi että käytti aiemmin maksullisten naisten palveluita

Vierailija
12.03.2021 |

Olemme kolmekymppisiä, ja olemme tapailleet sekä seurustelleet yhteensä noin puoli vuotta.

Eilen mies paljasti että ennen tapaamistamme hän käytti säännöllisesti maksullisten naisten palveluita...Syyksi hän kertoi että ei sinkkumiehenä mitenkään muuten saanut seksiä.

En nyt oikein tiedä mitä ajatella. Tavallaan mietin että mitä se minulle kuuluu mitä hän teki ennen kuin tapasimme, mutta silti jokin tässä asiassa hieman hiertää. Voiko mies kyetä ihan normaaliin pidempään suhteeseen kanssani?
Kellään kokemusta tällaisesta?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jo useamman hyvän sinkkumies-kaverini valittavan siitä miten eivät enää saa seksiä.

Olin hieman yllättynyt, koska heissä ei ole mitään vikaa, vaan päin vastoin.

Ovatko naiset suomessa sitten nykyään tarkempia tavarastaan? Itse olen ollut jo 8 vuotta suhteessa...

N31

Ujous tuntuu vaivaavan. Yritin yhtenä kesänä pyytää paria kundia, joita olisin nähnyt eri aikaan. Eka oli komistus ja tää toinen hiukan karumman näköinen. Kumpikaan ei tullut!

Vierailija
42/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkumiehenä muuten saanut seksiä? Notre Damen kellonsoittajan kanssako sä aloit seurustelemaan?

Noin 80 % miehistä irtoseksin saaminen on joko erittäin haastavaa (flaksi käy tyyliin kerran vuodessa) tai mahdotonta. Jos itse saa maksutta lähes aina kun haluaa, on helppo moralisoida niitä, jotka eivät saa.

Itse rinnastaisin aloittajan kuvaileman tilanteen siihen, että miehellä tai naisella olisi ennen suhdetta ollut lukuisia irtoseksisuhteita. Se onko se dealbreaker niin on tietysti jokaisen oman harkinnan asia.

Niin naisen logiikalla mies saa pelkän seksisuhteen yhtä helposti kuin nainen. Käytännössä on pakko perustaa perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkumiehenä muuten saanut seksiä? Notre Damen kellonsoittajan kanssako sä aloit seurustelemaan?

Noin 80 % miehistä irtoseksin saaminen on joko erittäin haastavaa (flaksi käy tyyliin kerran vuodessa) tai mahdotonta. Jos itse saa maksutta lähes aina kun haluaa, on helppo moralisoida niitä, jotka eivät saa.

Itse rinnastaisin aloittajan kuvaileman tilanteen siihen, että miehellä tai naisella olisi ennen suhdetta ollut lukuisia irtoseksisuhteita. Se onko se dealbreaker niin on tietysti jokaisen oman harkinnan asia.

Niin naisen logiikalla mies saa pelkän seksisuhteen yhtä helposti kuin nainen. Käytännössä on pakko perustaa perhe.

Ei ole mikään pakko. Lapset aistii kyllä, mikäli jompikumpi vanhemmista ei välitä. Mielummin jatkaa maksullisten kanssa kuin tuottaa tähän maailmaan onnettomia lapsia.

Vierailija
44/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jo useamman hyvän sinkkumies-kaverini valittavan siitä miten eivät enää saa seksiä.

Ovatko naiset suomessa sitten nykyään tarkempia tavarastaan? Itse olen ollut jo 8 vuotta suhteessa...

N31

Ujous tuntuu vaivaavan. Yritin yhtenä kesänä pyytää paria kundia, joita olisin nähnyt eri aikaan. Eka oli komistus ja tää toinen hiukan karumman näköinen. Kumpikaan ei tullut!

Muistan sinut kyllä! :)

Jos se jäi vaivaamaan, niin kerron nyt syyn...

Itseäni häiritsi että olet valmis antamaan velipojalle heti minun jälkeeni, ja velipoikaa häiritsi ajatus olla numero 2 tuossa ehdottamassasi leikissä.

Annan sellaisen vinkin, että jos aikoo useamman miehen kanssa touhuilla, niitä ei kannata hakea samasta pöytäseurueesta, eikä samoilla puheilla...

Vierailija
45/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Muistan sinut kyllä! :)

Jos se jäi vaivaamaan, niin kerron nyt syyn...

Itseäni häiritsi että olet valmis antamaan velipojalle heti minun jälkeeni, ja velipoikaa häiritsi ajatus olla numero 2 tuossa ehdottamassasi leikissä.

Annan sellaisen vinkin, että jos aikoo useamman miehen kanssa touhuilla, niitä ei kannata hakea samasta pöytäseurueesta, eikä samoilla puheilla...

Oot eri. Eivät liittyneet toisiinsa. Olen jutellut muidenkin panoa etsivien kanssa ja heillekin on käynyt samoin, vaikka olisivat yrittäneet tavata ainoastaan yhtä.

Kaipa jätkillä on varaa nirsoilla? Antaa olla.

Vierailija
46/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei sovinistit saavu tapaamisiin. Voi käydä kuten sille lehdessä olleelle naiselle.

Vierailija
47/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen, koska hän on joko niin tietämätön, ettei tunne prostituutioon liittyviä ihmiskauppaongelmia, tai sitten niin itsekäs, ettei välitä niistä.

Tai sitten käynyt ainoastaan kotimaisilla, jotka eivät ole ihmiskaupan uhreja, vaan ryhtyneet toimeen vapaaehtoisesti.

Vierailija
48/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi halusi tuon sinulle kertoa, mutta minusta osoittaa rehellisyyttä ja selvästi luottaa suhun. Pidä ehdottomasti kiinni siitä.

Vierailija
49/52 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys nyt kaikille prostituutiota paheksuville:

Mistä kuvittelette näiden elantonsa hankkivan jos eivät voisi tätä ammattiaan harjoittaa?

Aivan... Asioilla tapaa olla kaksi puolta

Vierailija
50/52 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys nyt kaikille prostituutiota paheksuville:

Mistä kuvittelette näiden elantonsa hankkivan jos eivät voisi tätä ammattiaan harjoittaa?

Aivan... Asioilla tapaa olla kaksi puolta

Yllätys yllätys, ei löydy rationaalista vastausta mammoilta tähän! :D

Vierailija
51/52 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä; itse en naimaan  vois mennä jonkun tuntemattoman luo vain jotain seksiä saamaan. En sais varmaan. Yök.

Vierailija
52/52 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä naiset, kuinka usein käytte tekemässä vieraalle miehelle aloitteen, joka johtaa seksiin? Ujon miehen ei ole helppo päästä suhteeseen. Pelimiehet on erikseen ja semmoisenko sarjapettäjän itselle haluaisitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi