Järkytyin kun tajusin miten paljon Instassa on "Smoking hottie" tyylisiä kuvia ja valtaosa näissä esiintyvistä on nuoria naisia. Vieläkö tänä päivänä joku luulee polttamista seksikkääsksi
Röhisevässä yskässä, hengästymisessä ja keltaisissa hampaissa ei ole mitään kaunista saati seksikästä!
Kommentit (9)
Seksikkyys on makuasia. Poltin ennen itse ja näen yhä polttavan mieheni seksikkäänä. Terveytensä kannalta tosin voisi lopettaa. Ikää minulla on 25 vuotta.
Ihmeellistä. Minä en näe mitään hotteja missään instassa. Pitäisi oikein etsimällä etsiä että törmäisi.
Törmäsin siis tähän kun koetin laittaa "#smokinfreelife-tyylistä hastagia (olen ollut 5 vuotta polttamatta!) ja kyllä järkytyin tajutessani että kuvat tupakkaa kiskovista mallin näköistä tytöistä ovat siirtyneet katukuvasta sosiaaliseen mediaan. Kun minä aloin teininä' 90-luvulla tupakoida, sain inspiraation kuvista joissa huippumallit olivat tupakka suussa. Onko tämä aivopesu nyt siirtynyt Instaan?!
Ap
En ole sosiaalista mediaa pahemmin seurannut, mutta tupakoiviin nuoriin naisiin olen törmännyt aikuisviihdesivuilla... oma kategoriansa taitaa olla.
Miten niin ei ole seksikästä kun punaisten huulten välistä tulvii savua ja rintavako vilahtelee kiusoitellen? Näytä mulle mies joka ei tuosta syty!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole seksikästä kun punaisten huulten välistä tulvii savua ja rintavako vilahtelee kiusoitellen? Näytä mulle mies joka ei tuosta syty!
Entäs sitten kun niiden punahuulten ympärillä on ryppyjä ja siellä tissivaossa myös? Enpä usko, että viisikymppinen röhisevä röökimuija on enää niin hot.
Se on FETISSI. Instassa on edustettuna paljon eri fetissejä, mieheni seuraa naisten kauloihin keskittyvää. En voi olla edes mustis, kun ukko vaan tuijottaa kauloja XD Tykkää ihan hirvästi suudella kaulalle ja laittaa minulle kaulakoruja.
instassa on paljon p i s s i s I D I O O T T E J A
Tää oli oikeastaan ihan hauska