Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa seurustelen kertoi että käytti aiemmin maksullisten naisten palveluita

Vierailija
12.03.2021 |

Olemme kolmekymppisiä, ja olemme tapailleet sekä seurustelleet yhteensä noin puoli vuotta.

Eilen mies paljasti että ennen tapaamistamme hän käytti säännöllisesti maksullisten naisten palveluita...Syyksi hän kertoi että ei sinkkumiehenä mitenkään muuten saanut seksiä.

En nyt oikein tiedä mitä ajatella. Tavallaan mietin että mitä se minulle kuuluu mitä hän teki ennen kuin tapasimme, mutta silti jokin tässä asiassa hieman hiertää. Voiko mies kyetä ihan normaaliin pidempään suhteeseen kanssani?
Kellään kokemusta tällaisesta?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Jonkun yksittäisen kerran ehkä vielä just voisi sietää, mutta säännöllistä maksullisissa käyntiä ei. 

Toisekseen miehen täytyy olla ruma, kun ei seksiä saa.

Ei kyse ole välttämättä ollenkaan siitä, saako seksiä muualta vaiko eikö saa. Maksullisiin ei liity mitään muuta säätämistä, kun taas siihen muualta hankkimiseen liittyy ja paljon. 

Sitä minä en kyllä ymmärrä, miksi mies on ollut niin typerä, että on kertonut sinulle tuosta. Miksi ihmeessä kertoa?

Vierailija
22/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnelllinen, nyt sulla on mies joka osaa temppuja

Tiedätkö mitä varten ne temput on? Siihen ei liity rakastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on välittömästi moro.

Vierailija
24/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkumiehenä muuten saanut seksiä? Notre Damen kellonsoittajan kanssako sä aloit seurustelemaan?

Minä olen komea, treenattu, mukava 185cm mies, enkä saa seksiä myöskään.

Naisten vaatimukset ovat menneet katosta yli, ja elävät jossain Disney-mielikuvitusmaailmassa

Pahat naiset ei korona-aikana harrasta irtoseksiä tuntemattomien kanssa, koska ovat niin itsekkäitä. Disneyn pilaamat suomilortot!

Vierailija
25/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4/5

En menisi neloseen. Nää on niin paskoja, että tunnen  myötähäpeää.

Vierailija
26/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minäkin parturissa ja maksoin.

Vierailija
27/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se taas ilmoitti asiasta, vai onko iskenyt dementtia

Vierailija
28/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa pitää naisia vain reikänä.

No miksi luulet miehen asuvan naisen kanssa, henkevien keskusteluiden takia vai?

Vierailija
29/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni sanoi, että jos hän ei saa ilmaiseksi, ei hän myöskään käy maksullisissa. Hänestä maksullisuus loukkaa sekä häntä miehenä, että naista.  Hänelle on kunniasia olla tarpeeksi miellyttävä omana itsenään, jotta nainen oikeasti kiinnostuu hänestä.

Mielestäni hän on täysin oikeassa. Hänellä on elämänarvot kohdallaan. 

Jätä se sika! Ansaitset paremman!

Klassikko! :-)

Tällaisen tarinan ja ”arvopuheen” olen itsekin aikanaan vaimolleni pitänyt... ;-)

Vierailija
30/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se taas ilmoitti asiasta, vai onko iskenyt dementtia

Anteeksi mitä?

ap

Vierailija
31/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joopa joo, tosi uskottavaa.

No, omalla kohdallani ratkaisu olisi yksinkertainen: minusta seksin ostamisessa ei sinänsä ole yhtään mitään pahaa, jos sitä ostaa täysi-ikäiseltä suomalaiselta naiselta, joka myy sitä täysissä ruumiin ja sielun voimissa (eli ei esim. saadakseen huumeita tai koska on kehitysvammainen). Mutta en huolisi miestä joka

1) ei saa sinkkuna seksiä muuten kuin rahalla

2) on niin pöljä, että pitää tarpeellisena kertoa tuollainen asia.

Miksi miehen irtoseksin saaminen on sinulle kynnyskysymys?

Jotain vikaahan hänessä on, ellei saa.

Vierailija
32/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkumiehenä muuten saanut seksiä? Notre Damen kellonsoittajan kanssako sä aloit seurustelemaan?

Minä olen komea, treenattu, mukava 185cm mies, enkä saa seksiä myöskään.

Naisten vaatimukset ovat menneet katosta yli, ja elävät jossain Disney-mielikuvitusmaailmassa

Pahat naiset ei korona-aikana harrasta irtoseksiä tuntemattomien kanssa, koska ovat niin itsekkäitä. Disneyn pilaamat suomilortot!

Sen kerran kun menet antamaan sitä ei arvosteta. Paikalle tultiin krapulassa sonnalta haisten eikä vehje ottanut eteen. Pistin ulos.

Vierailija
33/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini lähellä on thaihieromapaikka. Monen miehen olen nähnyt sinne menneen ja tulleen pois ja kaiken näköisiä ja ikäisiä on ollut, joillain sormus ollut sormessa. Monet olleet ihan hyvän näköisiä ja siistejä miehiä, en usko hetkeäkään, että puutteen vuosi sinne menevät. Syytä voi vain arvailla. Yksi tuttu mies kertoi kännissä, että hän käy aina työmatkoilla mustien naisten luona. Tiedä näistä miehistä.

Vierailija
34/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, mitä mieheni sanoisi jos naisena kertoisin käyttäneeni seksipalveluja... esimerkiksi, koska "rahalla saa laadukkaampaa, kuin baarista iskemällä. Ammattilainen kuuntelee tarpeitani ja kohtelee minua paremmin".

Ja nyt pitkän parisuhteen jälkeen, jos ero tulisi, olen niin paljon vanhempikin, kuin sinkkuna viimeksi että toi ois varmaan ihan totta. 

Vierailija
35/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen, koska hän on joko niin tietämätön, ettei tunne prostituutioon liittyviä ihmiskauppaongelmia, tai sitten niin itsekäs, ettei välitä niistä.

Ei nyt taas tätä... 😑

Ihmiskauppa on hyvin marginaalinen ilmiö, jopa prostituution yhteydessä, miksi se pitää aina nostaa esille?

Vierailija
36/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa pitää naisia vain reikänä.

No miksi luulet miehen asuvan naisen kanssa, henkevien keskusteluiden takia vai?

Eipä ihme ettei tuonnitkaan viihdy kovin kauaa miestensä seurassa. Huomaavat lopulta saman minkä mekin.

Vierailija
37/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jo useamman hyvän sinkkumies-kaverini valittavan siitä miten eivät enää saa seksiä.

Olin hieman yllättynyt, koska heissä ei ole mitään vikaa, vaan päin vastoin.

Ovatko naiset suomessa sitten nykyään tarkempia tavarastaan? Itse olen ollut jo 8 vuotta suhteessa...

N31

Vierailija
38/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen, koska hän on joko niin tietämätön, ettei tunne prostituutioon liittyviä ihmiskauppaongelmia, tai sitten niin itsekäs, ettei välitä niistä.

Ei nyt taas tätä... 😑

Ihmiskauppa on hyvin marginaalinen ilmiö, jopa prostituution yhteydessä, miksi se pitää aina nostaa esille?

Varoisin Itä-Euroopasta tuotuja. Katsoin muutaman dokkarin ja monet länsimaalaiset ammattilaiset piti juuriongelmana nimenomaan itää.

Vierailija
39/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotini lähellä on thaihieromapaikka. Monen miehen olen nähnyt sinne menneen ja tulleen pois ja kaiken näköisiä ja ikäisiä on ollut, joillain sormus ollut sormessa. Monet olleet ihan hyvän näköisiä ja siistejä miehiä, en usko hetkeäkään, että puutteen vuosi sinne menevät. Syytä voi vain arvailla. Yksi tuttu mies kertoi kännissä, että hän käy aina työmatkoilla mustien naisten luona. Tiedä näistä miehistä.

Ihan normisettiä.

Vierailija
40/52 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 80 % miehistä irtoseksin saaminen on joko erittäin haastavaa (flaksi käy tyyliin kerran vuodessa) tai mahdotonta. Jos itse saa maksutta lähes aina kun haluaa, on helppo moralisoida niitä, jotka eivät saa.

Itse rinnastaisin aloittajan kuvaileman tilanteen siihen, että miehellä tai naisella olisi ennen suhdetta ollut lukuisia irtoseksisuhteita. Se onko se dealbreaker niin on tietysti jokaisen oman harkinnan asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi