Oletko kissa vai koira ihminen?
Kommentit (46)
Koiraihmiset on sutjakampaa porukkaa, kun liikkumaan on aina lähdettävä. Kissa on laiskemman valinta.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset on sutjakampaa porukkaa, kun liikkumaan on aina lähdettävä. Kissa on laiskemman valinta.
Minulla on koira koska tarvitsen koiran. Oikeasti olen kissaihminen. Yritäppä nyt sulloa minut johonkin muottiin.
Mie oon koirapoika. :) Paras, ja ainut, ystäväni on koira. Terkkuja Natelta! :)
Kumpaakin,mutta hiukan enemmän:miau.
Mulla on koira ja olen aina kokenut itseni koiraihmisenä. Tosin kissat voi olla tosi kivoja, jos ne on sosiaalisia ja tulevat luokse. Ja siitä tulee yli-ihmismäinen olo, kun tulee kissan hyväksymäksi :D
Sitten taas on koiria, joita en voi sietää... Semmoisia häseltäviä haukkujia, jotka ei rentoudu ollenkaan vaan ovat aina odottamassa jotain actionia. Siis kun aamulla avaat silmät niin siinä on joku naamalla "mitämetehdäänmitämetehdäänmennäänksulosjomennäänkö???". Itsellä rauhallinen, aamu-uninen, sisätiloissa lähes huomaamaton terrieri <3
Vierailija kirjoitti:
Viiden sanan lauseeseen olet saanut mahtumaan kaksi virhettä.
"Oletko kissa- vai koiraihminen?
Molemmat maistui Wuhanin lomalla hyvälle!
Vierailija kirjoitti:
Kissat tappaa miljoonia pikkulintuja vuosittain.
Linnut tappaa toisiaan.
Lopetan molempia. Tulen kotikäynnille jos pihallasi saa ampua.
Vierailija kirjoitti:
Kissat tappaa miljoonia pikkulintuja vuosittain.
Tappaisi myös ihmisen jos pystyisi
Kisssa ihmisiä. On muuten hienoja oivalluksia tehty tossa batman returnissa jossa on se catwoman. Seven sins elii naispauweria. Miaaau! ja mies laukeaaa.
Kissaihminen, mutta vapaana luonnossa olevat linnut parhaimpia.
Oletko koira vai kissa, ihminen?