Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä karvainen penis

Vierailija
12.03.2021 |

Olen tavannut tosi mukavan tyypin ja ollaan tapailtu ja harrastettu seksiäkin jokusen kerran. Muuten todella seksikäs ja hyvä sängyssä, mutta täysin luomut munakarvat, johon silmäni ei jotenkin millään osaa tottua ja jotka tuntuvat oudoilta. Kannattaako hänelle mainita asiasta vai koittaa vain sietää? Ikää miehellä 25.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kasvaako ne karvat peeniksessä? Yleensä se karvoitus keskittyy pallien alueelle, harvalla varteen kasvaa.

Minä olen muuten vähäkarvainen eikä niitä munakarvojakaan ollut ihan hirveästi kun sain lopulta posliinin tyttöystävän ja sokeroitiin omatkin pois mutta niitä karvoja kasvoi todella jonkin matkaa kalun varressakin mikä paitsi näyttää niin tuntuu inhottavalta kun työntelee sisään. Alapinnassa pitkiä harvoja haituvia puskee ihan esinahkaan asti. Pinsetillä saa nyppiä pois.

Ah mutta tuntuu ihanalta kaksi täysin sileää paljasta ihoa vastakkain. Entisen karvoituksen alla oleva iho on todella herkkää ja nauttii hivelystä.

Vierailija
22/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, pitäiskös vaimolle sanoa, että luomupehko ällöttää, että pidä posliinina? Jos tämä on ok sanoa naisille, niin sitten tietysti myös miehelle. Muutoin hyväksytään toinen sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on karvainen kuin pulloharja,terskaan asti.  Karvat kuuluu asiaan ja aisaan

Vierailija
24/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis munakarvat. Eiköhän kaikki ymmärrä.

ap

MIehellä kuuluu olla tuuheat miehekkäät karvat alapäässä ja palleissa. Uuhh..!! Mulla on kans karvat kainaloissa ja pimpin ympärillä.

N24

Vierailija
25/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla parrakas, karvainen ja miehekäs.

N19

Vierailija
26/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis munakarvat. Eiköhän kaikki ymmärrä.

ap

MIehellä kuuluu olla tuuheat miehekkäät karvat alapäässä ja palleissa. Uuhh..!! Mulla on kans karvat kainaloissa ja pimpin ympärillä.

N24

Aikuisen naisen puhetta!

M40

Vierailija
27/27 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nussia karvaisia kainaloitasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan