Miehellä karvainen penis
Olen tavannut tosi mukavan tyypin ja ollaan tapailtu ja harrastettu seksiäkin jokusen kerran. Muuten todella seksikäs ja hyvä sängyssä, mutta täysin luomut munakarvat, johon silmäni ei jotenkin millään osaa tottua ja jotka tuntuvat oudoilta. Kannattaako hänelle mainita asiasta vai koittaa vain sietää? Ikää miehellä 25.
Kommentit (27)
Mites, pitäiskös vaimolle sanoa, että luomupehko ällöttää, että pidä posliinina? Jos tämä on ok sanoa naisille, niin sitten tietysti myös miehelle. Muutoin hyväksytään toinen sellaisenaan.
Oma on karvainen kuin pulloharja,terskaan asti. Karvat kuuluu asiaan ja aisaan
Vierailija kirjoitti:
No siis munakarvat. Eiköhän kaikki ymmärrä.
ap
MIehellä kuuluu olla tuuheat miehekkäät karvat alapäässä ja palleissa. Uuhh..!! Mulla on kans karvat kainaloissa ja pimpin ympärillä.
N24
Miehen kuuluu olla parrakas, karvainen ja miehekäs.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis munakarvat. Eiköhän kaikki ymmärrä.
ap
MIehellä kuuluu olla tuuheat miehekkäät karvat alapäässä ja palleissa. Uuhh..!! Mulla on kans karvat kainaloissa ja pimpin ympärillä.
N24
Aikuisen naisen puhetta!
M40
Haluaisin nussia karvaisia kainaloitasi.
Minä olen muuten vähäkarvainen eikä niitä munakarvojakaan ollut ihan hirveästi kun sain lopulta posliinin tyttöystävän ja sokeroitiin omatkin pois mutta niitä karvoja kasvoi todella jonkin matkaa kalun varressakin mikä paitsi näyttää niin tuntuu inhottavalta kun työntelee sisään. Alapinnassa pitkiä harvoja haituvia puskee ihan esinahkaan asti. Pinsetillä saa nyppiä pois.
Ah mutta tuntuu ihanalta kaksi täysin sileää paljasta ihoa vastakkain. Entisen karvoituksen alla oleva iho on todella herkkää ja nauttii hivelystä.