Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykän valinta

Vierailija
12.03.2021 |

Kannattaako tänä päivänä hankkia Applen kännykkää vs jokin muu? Siis itselle, ei lapselle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa valita puhelinta syystä tai toisesta.Joten minulla ei kännykää. On ilmainen netti yhteys,yhteys laskettu vuokriin.Oli sitä tai ei käytössä.peritään vuokrissa.  Vanhan pöytäkoneen saanut kaveriltani.Tietoturva on päivtetty ilmaiset tieto turvat.Joka katta käyttöni. Vaikka saisin käynnyn,sen ylläpito maksaa.Kukaan ei työtömälle edes  soitaisi. Keskivikko 10.3 palelin erään lähiön ostoskeskus kello 13.-13.30 häivyin!Syy norkoomiseni iso ostoskeskus: Naapurini oli saanut oli saanut vinkin,kertoi piha piirimme minulle. D- asema jakaa Vähävarasille  valmiiksi pakattu ravintola kokien ruokaa ilmasiksi.Eipä jakajia näkynyt?Samat pelotavat työtömät nuoret miehet norkoili laumana lähiön Metroaseman luona. Kiertelin kaartelin katselin koko ostoskeskus,jakijia ei näkynyt.Siihen M-aseman kulma en uskaltanut mennä 156cm.kävelykepin kanssa: Katsoo olisko sen lauman keskellä,kenties   ilmanen pakatun ruuan   jako? 

Vierailija
2/2 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt samaa vanhaa kännykkää, jonka akku alkaa reistailemaan. Olen ollut joskus myös taloudellisisesti tiukilla ja sitä perua ja ympäristösyistä myös, en ole nytkään hankkimassa uutta kännykkää, ennenkuin tulee todella tarpeeseen.

En ole käyttänyt älyominaisuutta nykyisessä juuri ollenkaan.  Osaan käyttää tietokoneissa sekä mac että pc. Mac on ollut yksinkertainen, helppo ja kiva käyttää, joten olisiko myös kännykkänä? En tahdo alkaa säätää tietoturva-asetuksia koko ajan ja poistamaan sovelluksia ja muuta sälää, perehtyen ensin niihin.  Helposti luovun älypuhelimen netistä , jos se tuntuu vähänkin aikaa vievältä säätää. Tärkein ominaisuus kännykässä on edelleen puhelut ja toiseksi tärkein viestit. Käyttäisin myös kamerana, jos voisin luottaa tietoturvaan, eikä kännykkä tekisi yllättäin jotain, mitä en tahdo, kuten siirrä väkisin kuvia pilveen. Nykyisessä kännyssä otin netin kokonaan pois, kun se alkoi päivittämään silloin kun en tahtonut ja päivityksessä asensi ominaisuuksia, joita en tahtonut. Vaati sähköpostia, jota en tahtonut liittää kännykkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän