Tuttava alkoi kahvilayrittäjäksi
Ihailen ja mietin, olisiko minusta yrittäjäksi? T. Ammattivalittaja
Kommentit (49)
Työttömät tulisi pakottaa yrittäjiksi
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman hampaita.
Mä saan ne hampaat tänä vuonna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman hampaita.
:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman hampaita.
:D:D:D:D
Mitä nauramista mun hammasproteesien saannissa on? Ap
Nyt minulta on jäänyt jotain väliin... ap, miksi sinulla ei ole hampaita?
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulta on jäänyt jotain väliin... ap, miksi sinulla ei ole hampaita?
Paradontiitti ja sjögrenin syndrooma on vieneet ne. Olen vuosikymmenet hoitanut hyvin hampaitani. Käynyt monta kertaa vuodessa hammaslääkärissä ja suuhygienistillä 2 kertaa vuodessa. Saan tänä vuonna hammasproteesit. Ap
Miten saat rahoituksen kahvila-alan yritykseen, jos oma taloutesi ei ole kunnossa?
Uusista kahviloista ainakin puolet menee nurin vuodessa. Tai siis meni ennen koronaa. Jos saisi perustaa "kahvilan" niin sillä tekisi helposti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saat rahoituksen kahvila-alan yritykseen, jos oma taloutesi ei ole kunnossa?
En mä kahvilaa tarkoita ja tietysti pitää rahoitus miettiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miettimällä se järjestyy kuten kaikki muutkin talousasiat, asunnon vuokraamiset, ostamiset, kalusteiden ja muiden tavaroiden hankkimiset, hampaitten kustantamiset sun muut, mietit vaan tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minkä alan yrittäjäksi sitten ajattelit ryhtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miettimällä se järjestyy kuten kaikki muutkin talousasiat, asunnon vuokraamiset, ostamiset, kalusteiden ja muiden tavaroiden hankkimiset, hampaitten kustantamiset sun muut, mietit vaan tarkasti.
Ihan turhaa vittuilua taas. Mä olen hammasremppaan menossa ensi kuussa, asunto on vuokrattu, tavarat hankittu yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä tiedä sitä. Joka tapauksessa nykyinen yrittäjyyteni päättyy tämän kuukauden lopussa. Ap
Ethän sä jaksa tehdä mitään, niin miten sä yrittäjänä muka jaksaisit? Ne ne vasta pitkää päivää tekeekin. Sähän oot istunut ahterillasi jo vuosikymmenet, miten sä siitä nyt nousisit? Ethän sä saa edes pientä torppaa siivottua 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä tiedä sitä. Joka tapauksessa nykyinen yrittäjyyteni päättyy tämän kuukauden lopussa. Ap
Siis olet jo yrittäjä?
Miksi sitten tarvitsee miettiä, olisiko sinusta yrittäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä jaksa tehdä mitään, niin miten sä yrittäjänä muka jaksaisit? Ne ne vasta pitkää päivää tekeekin. Sähän oot istunut ahterillasi jo vuosikymmenet, miten sä siitä nyt nousisit? Ethän sä saa edes pientä torppaa siivottua 🙄
No, jos sä tykkäät mulle maksaa hammasproteesit ja elättää mua, niin jäädään sitten vaan kotiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet jo yrittäjä?
Miksi sitten tarvitsee miettiä, olisiko sinusta yrittäjäksi?
Siksi kun omistan vain 30% ja tämä yritys jää miehelle. Mä teen tässä vain asiakaspalvelutyötä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos sä tykkäät mulle maksaa hammasproteesit ja elättää mua, niin jäädään sitten vaan kotiin. Ap
Ei kiitos. Sun rutinaasi ei jaksa kuunnella. Kai se Kela sua elättää, jos ei ukkosi sitä tee.
En meinaan millään jaksa olla työttömänä vaan kotona. Ap