Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan kohtuuton?

Vierailija
10.08.2006 |

Miten teidän miehet käyttäytyy juovuksissa?

Mä olen nyt lopen kyllästynyt miehen touhuihin: kännissä riehuu, heittelee tavaroita, aukoo päätään ja ottaa turpaansa. Koskaan ei ole käynyt muhun tai keneenkään muuhun kiinni, eikä meidän lapsi ole näissä tilanteissa koskaan mukana.

Meitä ei enää pyydetä mihinkään reissuille mukaan, kaveripariskunnatkin ovat kyllästyneitä ja hämillään, kun selvinpäin mies on mitä seurallisin, iloisin ja hauskin.

Mä olen jo miettinyt, että voiko tuollaisen ihmisen kanssa miettiä elävänsä tulevaisuuttaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta mäiskii suakin.

t. been there, done that

Vierailija
2/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se vaikka niin, että videokuvaat miehesi kännistä töppäilyä. Luulis tepsivän ja hävettävän itseäänkin kun näkee millainen hän kännissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ota ikinä saunakaljaa tai viinilasia enempää - olen siitä todella onnellinen.

Vierailija
4/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti puhe ei tepsi? koita saada se jonnekin alkoryhmään tms. Ja sano sille suoraan että miksiköhän ketkään tutut ei halua olla sen kanssa missään tekemisissä kun vetää viinaa.

Vierailija
5/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain uutenavuotena ja jussina ei luulis vielä häiritsevän. yks vaihtoehto olis opetella juomaan kohtuudella. mun eksä oli tuommonen. 5v meni hyvin, sitten alkoi jo käydä käsiksi minuunkin. kuukauden päästä siitä mä keräsin kamani ja lähdin lapsen kanssa.

Vierailija
6/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä miehesi itse on asiasta?

Näkeekö siinä ongelmaa?

Jos miehesi itse tiedostaa ja myöntää ongelmansa, niin silloinhan voitte sopia miehen juomatavoista (esim. vesilinja jne)

Jos mies ei taas näe käytöksessään mitään vikaa, onkin se jo isompi ongelma.

Ja et ole kohtuuton.

Vierailija
7/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOkeeko itse asiaa ongelmana?

Vierailija
8/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mun mies juo kyllä alkoholia, mutta kohtuudella, koskaan ei ole ollut lasten nähden humalassa. Eikä kyllä kauheesti munkaan nähden, osaa ottaa sivistyneesti :)

Vierailija
9/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies tunne rajojaan viinan juonnissa, niin sitten pitää lopettaa juominen. Varsinkin kun on perhettä.

Vierailija
10/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muista seuraavana aamuna toilailuistaan mitään tai sitten ei halua muistaa, on katuvainen ja käyttäytyy taas kuin malliaviomies.

Ei kai teilläkään täydellisiä miehiä ole?? Mä vain haluaisin saada perspektiiviä näihin asioihin, ymmärtää, mistä tämä johtuu.

Että onko varma juttu, että ennemmin tai myöhemmin käy käsiks myös muhun, hellä, ihana mies, selvinpäin - piru kännissä.

Vierailija
11/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista en tiedä.

eikä munkaan mies täydellinen ole, mutta koskaan ei todellakaan ole tarvinnut pelätä että se päälle kävis (mun tai lasten) tai hajottas paikkoja, huutelis tai räyhäis.

minusta se kuuluu ihan parisuhteen peruskriteereihin että puolisonsa käyttäytymistä ei tartte pelätä mun eikä lasten.

Vierailija
12/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään vähättele tätä ongelmaa tai puolustele miestäni, mutta miten on mahdollista, että muuten tasapainoinen ja ihana ihminen menettää malttinsa täysin juodessaan?

Olen asettanut ehdot: jos juo kirkkaita, minä lähden. Pari saunakaljaa ihan ok ja silloin tällöin enemmänkin, mutta kirkkaat viinat ovat aina aiheuttaneet vain ongelmia.

En mä halua erota, mutta en toisaalta halua, että jonain päivänä huomaan saaneni turpaan.. argh, vaikeeta :(

Vierailija
13/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisessa miehessä on jotain vikoja. Sellaiset viat jotka aiheuttaa uhkaa tia pelkoa puolisolle tai lapsille ovat vakavasti otettavia..

TUollainen negatiivinen töppäily ei enää ole oikein kivaa, jotenkin voisi sietää vaikka sammumisen ja alleen kusemisen, mutta kyllä nekin olisivat säännöllisesti minulle aika hankalia katsella. Lapsille runsas alkoholinkäyttö on jo vähän pelottavaa, vaikka siitä ei olisi edes mitään seurauksia.. Se ei vain esimerkiksi minusta ole tuntunut normaalilta, että joka ilta menee kuppi tai pari, vaikka muuten kaikki on aina ollut hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi