Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä eroon seksuaalivietistä?

Vierailija
11.03.2021 |

Eli ei jaksa oikein kiinnostaa naiset ihmisinä, mut ongelma on se, että joka päivä panettaa. Ois vaan helpompaa, kun ei panettais ja eläis yksin. Onko panetuksesta mahdollista päästä kokonaan eroon?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42vee kirjoitti:

Olen nainen, parisuhteessa ja saan kyllä seksiä näinkin. Mutta ajttelen seksiä kokoajan, joka päivä. kesken työpäivän on välillä käytävä tyydyttämässä itseä. Seksin ajattelu vie mut flirttailemaan muiden kanssa, jopa pettämään. Koska haluan kaikkea erilaista kokemusta mitä yksi sama ei voi antaa. ja niin, rakkauden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. mutta jos kiinni jään, niin selitäpä se toiselle. Puolustelen itseäni että vain yksi elämä ja tuskin tämä montaa vuotta enää kestää kun ikää tulee (vaihdevuodet). riittääkö miehellä ymmärrystä tähän, naisillahan on pitänyt riittää kautta aikain.

Voi kuule, älä luule että vaihdevuodet mitään muuttaa! Kahta kauheemmin tekee mieli seksiä, kun on jo sinut itsensä kanssa eikä tarvitse pelätä mitään raskauttakaan, ja lapsetkin lähteneet, jotta estottomasti saa miehen kanssa hommailla. Ihan kiihkeintä on nyt sekis miehen kanssa, ja parempaa kuin nuorena.

Mikä teillä siis ei toimi? Etkö saa seksiä mieheltäsi? En ihan tajunnut..

Näin juuri, mutta kaikilla ei vain ole mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaan. Minulla oli suvantovaihe seksuaalisuudessa ennen ja jälkeen avioeron, mutta sitten paukahti 50+ uusi seksuaalisuuden aalto vyörynä päälle, niin että itse melkein olen jäämässä sen alle. Luulin, että asia ratkeaisi aloittamalla uusi seurustelusuhde, mutta en saa edelleenkään haluilleni riittävästi vastakaikua. Yritän kunnioittaa miesystäväni rajoja, tiedän, etten voi häntä muuttaa ja olen uskollinen. Jos joskus lähtisin tästä suhteesta, voisinko luottaa siihen, että mistään koskaan löytyisi mies, jonka kanssa voisimme vastata toistemme tarpeisiin? Minussa on valtava elämänvoima, mutta en saa sitä käyttööni sillä tavalla kuin haluaisin. Itken paljon ja ahdistun siitä, että joudun kuolettamaan tärkeän osan itsestäni tässä maailmanajassa, jossa ei edes voi saada huomiota tai ihailevia katseilta miehiltä, kun kaikki on kielletty, ja kasvotkin pidetään piilossa. Tällainen vahva seksuaalisuus on todella kuluttavaa ja raastavaa, vaikka se jossain muissa olosuhteissa voisi olla hyvinkin palkitsevaa. Alan käpertyä sisäänpäin itseeni, ja pitkästä aikaa päässäni on vilahdellut myös itsetuhoisia ajatuksia. Tiedän kuitenkin, etten onneksi voisi tehdä itselleni mitään pahaa. Seksuaalisuus on upea voimavara, kun se pääsee oikeissa olosuhteissa kukoistamaan. On valtavan surullista, että niin moni meistä haluaa siitä luopua tai joutuu tahtomattaan sen tukahduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi