Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pfizerin ja Biontechin rokote estää levittämästä koronaa peräti 94-prosenttisesti!

Vierailija
11.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d0c9186-a846-41cc-8c2f-72539098f239

Kyllä saisi noilla prosenteilla poistaa koronarajoitukset heiltä, joilla on täysi rokotesuoja. Täyttä hömppää kökkiä maski naamalla ja pitää turvavälejä, jos ei pysty tartuttamaan tautia.

Ehdotan rokotepassin käyttöönottoa Suomessakin. Voitaisiinko täysin rokotetuille järjestää esim. erillisiä bussivuoroja, junavuoroja, metrovuoroja ja ratikkavuoroja? Sekä voitaisiinko täysin rokotetuille järjestää esim. tietyt, vain heitä koskevat aukioloajat baareihin, ravintoloihin, kuntosaleihin ynnä muihin julkisiin paikkoihin? Kyllä, se todellakin helpottaisi elämää monesta näkökulmasta katsottuna, kun esim. työnantajien ei tarvitsisi enää kustantaa työntekijöilleen samalla tavalla maskeja ja tehostetun siivouksen kertoja voitaisiin vähentää, kun ei tarvitsisi enää jatkuvasti desinfioida ja pyyhkiä kaikkia paikkoja. Samalla se helpottaisi monien yrittäjien painetta tilojen osalta siitä, kun turvavälejä ei tarvitsisi enää rokotetuille järjestää, vaan voisi ottaa huoletta tuvan täyteen asiakkaita.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% suoja tarkoittaa että 1/20 sairastuu ja voi tartuttaa. Väestötasolla aivan mahtava juttu, mutta henkilökohtaisella tasolla kannattaa pohtia toisenkin kerran minkälaisia riskejä haluaa ottaa. 1/20 on "aika" paljon todennäköisempi tapahtuma kuin lottovoitto, samaa luokkaa kuin että heittäisit kahdella nopalla 11-12.  Sitä sattuu jo yhden Monopoli-pelin aikana useammin kuin kerran.

Ja se vaihtoehto??? 20/20??? Onko isompi vai pienempi kuin 1/20???

Vierailija
42/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus fa s i s mia.

Nouskaa jo lampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astra Zenecan on väitetty aiheuttavan joillekin veritulppia. En ota. Olen riskiryhmää, mutta voin hyvin ottaa riskin sairastua koronaan, jos  veritulppa on toinen vaihtoehto.

Minä olen riskiryhmää ja lisäksi muutama muukin ikävä krooninen sairaus siunautunut.

Minä otin heti riskiryhmäläisrokotuksen kun se oli tarjolla (Astra Zeneca) sillä riskiryhmäläisenä pidin koronaa suurempana riskinä kuin rokotetta.

Rokotuksesta on nyt kulunut viikko ja rapiat eikä ensimmäisen vuorokauden lämpöilyn lisäksi ole kuulunut muita sivuoireita. Ja olisin ottanut myös muutamat muut sivuoireet vastaan mieluummin kuin itse covid-19 -taudin.

Vierailija
44/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse muuta kuin olla ottamatta rokotusta, joka voi viedä minut hautaan tai pyörätuoliin. Koronaa voin edes yrittää hallita. Minun ruumis, minun päätös.[/quote]

Tuut sitten kertomaan, jos nääs olet enää kykeneväinen kertomaan.

Minä ainakin otan rokotteen. Minun elimistöni, minun päätökseni - en halua siitä ruumista, jonka sinä näköjään haluat. Ruumis kun on se joka jää jäljelle kun olet kuollut...

Vierailija
45/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra zenecan apinakokeissa rokotetuillakin oli nenänielussa yhtä paljon virusta kuin rokottamattomilla.

Eli ei tuo kansanrokote ainakaan mitään estä.

Vierailija
46/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteiden haittavaikutusilmoitukset:

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ajankohtaista/koronavirus-covid-19…

Moderna siis turvallisin meillä kokeiluista.

Vierailija
47/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse muuta kuin olla ottamatta rokotusta, joka voi viedä minut hautaan tai pyörätuoliin. Koronaa voin edes yrittää hallita. Minun ruumis, minun päätös.

Tuut sitten kertomaan, jos nääs olet enää kykeneväinen kertomaan.

Minä ainakin otan rokotteen. Minun elimistöni, minun päätökseni - en halua siitä ruumista, jonka sinä näköjään haluat. Ruumis kun on se joka jää jäljelle kun olet kuollut...

Terve sielu terveessä ruumiissa.

Vierailija
48/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse muuta kuin olla ottamatta rokotusta, joka voi viedä minut hautaan tai pyörätuoliin. Koronaa voin edes yrittää hallita. Minun ruumis, minun päätös.[/quote]

Joo - minä en halua että olen kuollut. Eli ruumis. Joten minun elimistöni, minun päätökseni: otan rokotteen.

Jätä sinä siis ottamatta - hauskasti sanotkin: minun ruumis, minun päätös. Ruumisko siis jää jäljelle?

Vierailija
49/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrasta Suomessa 102 haittailmoitusta. Niistä 39 vakavia eli henki lähti tai oli lähellä lähteä.

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ajankohtaista/koronavirus-covid-19…

Vierailija
50/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on nyt joku toimittelija tyttösen väärinkäännös.

Se estää vakavan muodon , muttei estä levittämästä, lainkaan.

Edes sairastettu korona ei estä koronan levittämistä.

Brasilia hyvä esimerkki.

Ja israelissakin rokottamisesta huolimatta uusia tartuntoja jopa enemmän kuin suomessa.

Vierailija
51/91 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa on nyt joku toimittelija tyttösen väärinkäännös.

Se estää vakavan muodon , muttei estä levittämästä, lainkaan.

Edes sairastettu korona ei estä koronan levittämistä.

Brasilia hyvä esimerkki.

Ja israelissakin rokottamisesta huolimatta uusia tartuntoja jopa enemmän kuin suomessa.

Tai munaminiän.

Vierailija
52/91 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan että koronaan kuolet muutamassa päivässä tai viikossa ja rokotteen haittavaikutuksissa joudut elämään kipuhelvetissä tai vastaavassa laitospuolella niin kyllä kerralla kuoleminen on helpompi ratkaisu. Ainakin omalla kohdalla parempi.

Vierailija
53/91 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra Zenecan on väitetty aiheuttavan joillekin veritulppia

Vierailija
54/91 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin maissa riittää epäily et Astra on se huonompi rokote. Pitääkö olla lista kuolleita ennenkuin Suomi tauottaa Astran???

Vierailija
55/91 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään rokotetta. Ei tulisi mieleenikään ottaa itseäni kokeellista piikkiä.

Ihmiskoe on käynnissä. Kansasta tyh mimmät toimivat nyt koekaniineina. : (

Surettaa heidän puolestaan.

Vierailija
56/91 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varotoimepiteenä kannattaa Astra Z rokotukset keskeyttää niinkuin fiksut maat ovat jo tehneet.

Vierailija
57/91 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astra Zenecan on väitetty aiheuttavan joillekin veritulppia. En ota. Olen riskiryhmää, mutta voin hyvin ottaa riskin sairastua koronaan, jos  veritulppa on toinen vaihtoehto.

22 veritulppaa kolmesta miljoonasta rokotetuista ja valitset koronan?

Suomessa on toistaiseksi rokotettu vain niitä, joilla on iän tai perussairauksien takia toinen jalka haudassa. Siinä joukossa tulee koko ajan vaikka mitä terveyskomplikaatioita joka tapauksessa. Jos rokotusten jälkeen ei tulisi ties mitä, käsillä olisi ihmepiikki, joka suojaisi kaikilta mahdollisilta taudeilta, ei pelkästään koronalta. Tämä on monille liian vaikea asia ymmärtää.

Vierailija
58/91 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astra Zenecan on väitetty aiheuttavan joillekin veritulppia

Ei sitä ole annettu kuin niille, joilla on toinen jalka haudassa. Se joukko saa kaiken mahdollisen joka tapauksessa.

Vierailija
59/91 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vaan jatkaa rokottamista Astralla, piutpaut seurauksista.

Vierailija
60/91 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä tietoinen, että koronaan sairastuessasi sinun riskisi saada veritulppa on moninkertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi