Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 45-vuotiaat, miten meikkaatte vai meikkaatteko ollenkaan?

Vierailija
11.03.2021 |

Arkena, juhlassa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi vähän turhalta, näin luonnonkauniina. 

N53

53 v ei ole kaunista nähnytkään.

Kuvitteletko että pakkelikerros kaunistaa ihmistä?

Sehän on töhnää.

eri

Vierailija
22/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä laitan ainakin kulmiin ja ripsiin väriä. Olen 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaavat naiset on alkaneet ällöttää minua, tulee sellanen töhnäinen olo itsellekin.

Ja en meikkaa siis tietenkään itte.

Mitenhän sitä nuorena ei uskaltanut lähteä ovesta ulos ilman meikkiä.. VMP.

49vee

Vierailija
24/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään meikata ja meikkaan joka päivä. Arkimeikkiin kuuluu värillinen päivävoide tai kevyt meikkivoide, puuteri, varjostukset, luomivärit, rajaukset, kulmat, ripsari, poskipuna ja huulipuna. Värit valitsen asun ja vuodenajan mukaan. Kynnet on aina lakattu.

Lopputulos tuosta tuotemäärästä huolimatta varsin luonnollinen. Esiinnyn paljon duunin puolesta, joten haluan olla edustava ja huoliteltu. 

Juhlaan meikkkaan silmät vahvemmin, esim smoky eye tai kissarajaukset ja punaiset huulet. 

HIuksia en ole värjännyt vuosiin ja ne on yleensä olkapääpituiset. 

N49

Vierailija
25/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan töihin. Aikaa menee 10 min. Mennyt aina. Juhliin meikkaan ajan kanssa ja huolella.

En ihan ymmärrä miksi joku ikä olisi sellainen rajapyykki, että voi meikata tai ei voi. Tai että millä lailla se liittyy itsetuntoon. Voin kulkea ilman meikkiäkin ihmisjoukoissa, olen voinut aina.

Näissä kommetteissa kiinnitti huomiota tuo hiustuuhenne kaljun peittoon. Pitää muistaa tuo sitten, kun alkaa takaraivo kiiltää.

Vierailija
26/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan ripisiväriä töihin joka päivä.  Kulmani ovat kestovärjätyt, olen vaalea ihminen, eikä kulmissa eikä ripsissä ole itsestään väriä yhtään.

Hiukkasen huulipunaa ja laadukasta kosteusvoidetta.   Toimin asiakaspalvelu tehtävissä ja siisti ulkonäkö kuuluu työnkuvaan.

Eiköhän meikitön naama olisi siistimpi kuin sutattu. En ymmärrä koskaan näitä tekosyitä että pitää muka meikata että näyttäisi "siistiltä".

Onko kaikki asiakaspalvelussa työskentelevät miehet muka hampuusin näköisiä, kun eivät meikkaa?

Jos sinulla olisi puhdas naama ja kammattu tukka, olisit kyllä ihan siisti, pakkelihan vain soitkee naamaasi.

Vierailija
27/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden ihmisten ilmoille, saatan meikatakin. Silloin laitan hyvin ohuen kerroksen bb-voidetta ihoa suojaamaan, rajauksen yläluomelle ja ripsiväriä. Ehkä värillistä huulirasvaakin. Kotosalla ja lenkillä en käytä meikkiä. Tykkään meikata, vaikken sitä paljoa käytäkään, mutta mielestäni näytän huolitellummalta ja paremmalta hieman väriä naamassani.

Vierailija
28/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena todella kevyesti meikkivoidetta tasoittamaan pikkasen ihoa. Hieman ripsaria ja kevyt rajaus ylös, että saa silmät päähän. Toisinaan sipaus poskipunaa, se antaa kivasti elävyyttä tähän naamariin. :D Mutta siis kaiken kaikkiaan todella kevyt meikki, ihan vaan freesaamaan ilmettä. Kevyt meikki tekee itse asiassa tässä iässä (49) ihmeitä, nuorentaa melkeinpä enemmän kuin paksu meikkikerros.

Juhlameikki on sitten erikseen, silloin kyllä panostan.

Vierailija
29/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko edes vähän yrittää siistiä nuorison visuaalista maisemaa, joten työpäivinä mineraalimeikkipuuteria, vähän varjostusta ja rajausta silmän ulkonurkkaan, ripsiväriä. Näin maskiaikana ei muuta.

Terveisin eläkeikää lähestyvä peruskoulun ope

Vierailija
30/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa . Tunnen olevani nätimpi ilman meikkiä.

Vierailija
31/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 47 vuotias ja tällä viikolla olen laittanut vain hieman cc-puuteria aamukiiltävään naamaani. Tiistaina kävin vakiokampaajallani taas kestovärjäyttämässä ja muotoiluttamassa kulmat, joten ne ovat nyt kauniit monta viikkoa. Juhliin, joita on todella harvoin, laitan enemmän meikkiä, mutta en silloinkaan paljoa.

Huomenna saatan laittaa jos ehdin aamulla vaikka ihan ripsiväriä, mutta voi olla, että etten ehdi. Olen ihan tyytyväinen itseeni näin.

Minulla oli joskus 39-44 vuotiaana joku ikäkriisi ja silloin meikkasin arkisin aina huolellisesti, värjäytin hiuksiani viiden viikon välein ja ostin lukuisia ihania vaatteita, alusasuja ja kenkiä, joten nyt niitä on liikaakin, mutta nykyarjessani niillä ei ole juuri käyttöä. Mieheni tykkää minusta eniten saunapuhtaana ja oloni on ihan hyvä ilman meikkiäkin.

Vierailija
32/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä laitan ainakin kulmiin ja ripsiin väriä. Olen 46v.

Miksi?

Vierailija
33/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkityöpäivänä meikkivoidetta, bronzeria, peitevoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsaria, kulmaväriä, huulikiiltoa. Juhlat/illanvietto: lisäksi rajaukset silmiin ja huuliin, enemmän ja värikkäämpää meikkiä, highlighteria. 

Aikamoinen tikkurilan väripytty siellä. :D

Minua ahdistaisi tollanen pakkelikerros ihoa vasten. Ulos mennessäkään ei tuntisi kasvoilla tuulenvirettä, vain naamarin.

48N

Ehkä hän osaa käyttää meikkiään paremmin kuin sinä...

Vierailija
34/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena laitan kulmat ja vain ripsaria. Juhliin lisäksi puuteria ja poskipunaa sekä luomet meikkaan. Ikinä en käytä mitään meikkivoiteita. 

Vierailija
35/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon varjostuksia ja korostuksia roikkuvien kohtien ja kurttujen häivyttämiseksi, värejä muuten hillitysti.

Vierailija
36/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suomalaisia vastauksia suurin osa. Kun tulee tietty (maailman mitoissa aika nuori) ikä mittariin, loppuu huolittelu?

Vierailija
37/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kulmia kevyesti kynällä ja kulmapuuterilla. Iholla peiton tarvittavat virheet kevyellä peitepuikolla. Esim jos sattuisi tulemaan finni tai nenänpielet punoittaa. Tasoitan myös luomet kevyesti ja rajaan ripsien tyvestä ruskealla ettei olisi niin tumma kun on kalpeat piirteet. Ripsiväri ja kevyt poskipuna että näytön elävämmältä. Samaa sävyä kevyesti huuliin.

Tärkein olemuksessa on kuitenkin hiusten föönaus kuivassa kun on muuten niin litteät.

Vierailija
38/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka täällä irvailet meikkaaville naisille paklaamisesta: ketään ei kiinnosta mielipiteesi.

Vierailija
39/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko edes vähän yrittää siistiä nuorison visuaalista maisemaa, joten työpäivinä mineraalimeikkipuuteria, vähän varjostusta ja rajausta silmän ulkonurkkaan, ripsiväriä. Näin maskiaikana ei muuta.

Terveisin eläkeikää lähestyvä peruskoulun ope

Olen varma, että peittoat ne mennen tullen.

Vierailija
40/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkena laitan kulmat ja vain ripsaria. Juhliin lisäksi puuteria ja poskipunaa sekä luomet meikkaan. Ikinä en käytä mitään meikkivoiteita. 

Huulipuna unohtui. Arkena hillittyä ja juhliin vähä enemmän. Nyt etätöiden myötä en ole kyllä meikannut vuoteen.