Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 45-vuotiaat, miten meikkaatte vai meikkaatteko ollenkaan?

Vierailija
11.03.2021 |

Arkena, juhlassa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi vähän turhalta, näin luonnonkauniina. 

N53

Vierailija
2/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, mutta käytän hiustuuhennetta, ettei kalju loista.

n49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa.

N45

Vierailija
4/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N53

Kerrankin joku, jolla on hyvä itsetunto.

Vierailija
5/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkityöpäivänä meikkivoidetta, bronzeria, peitevoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsaria, kulmaväriä, huulikiiltoa. Juhlat/illanvietto: lisäksi rajaukset silmiin ja huuliin, enemmän ja värikkäämpää meikkiä, highlighteria. 

Vierailija
6/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ja näillä mausteilla (42, rööki ja punkku) ei auta enää meikki. Vaikka yrittäisin ehostaa kevyesti niin tulos on sutattu zombi.

Vierailija
7/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepuikkoa käytin nuorena kun akne oli paha. Roaccutanella iho parani sen verran, ettei mihinkään peittelyyn ollut enää tarvetta.

Muuta meikkiä en ikinä edes viitsinyt käyttää.

Vierailija
8/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en aamulla jaksa/ehdi/viitsi. Satunnaisesti tuputtelin puuteria nenän päähän ja laitoin aika huomaamatonta huulipunaa Enää ei tarvitse sitäkään, kun maskit kasvoilla silloin, kun en ole omassa työhuoneessa. Työkavereita näen lyhyesti kahvihuoneessa ilman maskia ja sitä varten en viitsi vaivautua. Olen aina uskonut siihen, että pärjään paremmin pääni sisällöllä kuin ulkonäöllä, joten iän myötä meikkaaminen ei ole muuttunut. Juhliin kyllä panostan, mutta en arkeen.

Vierailija
9/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enää ja hiuksetkin täysin luonnolliset, ei hajuvesiä. Ihoa hoidan. N57v.

Vierailija
10/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin kanssa vähän meikkivoidetta, yläluomiin rajaus ja ripsiväriä. Tavaksi vaan jäänyt. 52 v.

Vierailija
11/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N53

Olen m 58v. Olen samaa mieltä. Joidenkin ei ole tarvetta. Sen vaan näkee.

Vierailija
12/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, enkä meikannut nuorenakaan. Jos olisin tajunnut laittaa säästöön säästyneet rahat olisi eläkkeelle jäädessä mukava pesämuna.

Vierailija
13/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt vähentämään.

M49

Vierailija
14/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N53

53 v ei ole kaunista nähnytkään.

Vierailija
15/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa meikkivoidetta. Paha couperosa. Silmien meikkaaminen täysin turhaa kun kaikki varisee kuitenkin. Raskaat yläluomet.

Vierailija
16/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ripisiväriä töihin joka päivä.  Kulmani ovat kestovärjätyt, olen vaalea ihminen, eikä kulmissa eikä ripsissä ole itsestään väriä yhtään.

Hiukkasen huulipunaa ja laadukasta kosteusvoidetta.   Toimin asiakaspalvelu tehtävissä ja siisti ulkonäkö kuuluu työnkuvaan.

Vierailija
17/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkityöpäivänä meikkivoidetta, bronzeria, peitevoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsaria, kulmaväriä, huulikiiltoa. Juhlat/illanvietto: lisäksi rajaukset silmiin ja huuliin, enemmän ja värikkäämpää meikkiä, highlighteria. 

Aikamoinen tikkurilan väripytty siellä. :D

Minua ahdistaisi tollanen pakkelikerros ihoa vasten. Ulos mennessäkään ei tuntisi kasvoilla tuulenvirettä, vain naamarin.

48N

Vierailija
18/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, laitan hiukset jotka ovat pitkät, ostan kauniita vaatteita, käytän korkoja ja koruja, nautin elämästä.

Vierailija
19/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja olen 51v. Arkena, primeri, BB-voide, hohtotuote, poskipuna, kulmaväri, luomiväri, ripsiväri, rajaukset. Juhlissa en käy. Pyöräilen töihin. On vaan kiva olla huolitellun näköinen.

Vierailija
20/66 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kaavalla kuten viimeiset 30 vuotta ja samaa aion jatkaa seuraavat 30 vuotta. Lopputulos Kirsti Paakkanen, mutta mitäpä minä siitä välitän.