ENT. kesähaaste, NYK. HELMIHAASTE vko.32
Elikäs otin oikeuden omiin käsiin ja vaihdoin nyt sitten ryhmän nimeä. Kai se kuitenkin kaikille käy, uskoisin. Helmihaaste on hyvä nimi. Haateet ja tavoitteet asetetaan nyt sitten helmikuun loppuun tähdäten. Kerrataas viel' millaisia tavoitteita meillä on.
Eli mulla tavoitteena pienempi vyötärö ja piukempi peppu ja painosta 5 kiloa pois. Tän aamun paino oli 63.3 eli sama kuin ennen lomareissua joka turmiollisesti vei herkkuinensa painon nousuun. Ihan kiva jatkaa tästä =)
Nykyiset lukemat siis
158/69.8(71,5)/63.3/58
Kommentit (3)
Niin ja tuli mieleen et kai me otetaan uusiakin innokkaita vastaan jos vain joku ryhmästämme kiinnostuu?
Joo,otetaan toki uusia mukaan kun on alkuperäistä porukkaa kadonnut.Eli uudet ja vanhat,mummot ja vaarit mukaan vaan!!
No joo,mun eka homma ois hankkia uusi vaaka.nykyinen vaaka näyttää 0.5kg tarkkuudella ja kun mulla ois vaan 3 TOSI SITKEÄÄ kiloa pudotettavana niin ois kiva seurata 100g tarkkuudella.Mut aina aattelen että sit seuraavasta tilistä...
171/71,5/66/63
Uudet tuulet siis taas puhaltamaan, vai mitä?
Eli otin itselleni uuden tavoitteen, haluaisin painaa seuraavaksi 60kg.
Hyvin on mennyt kesä edellisen tavoitteen kanssa, eli ei siis ole lisääntynyt vaan vähän laskenut.
Mutta haastetta pitää aina olla joten mars matkaan kohti uutta tavoitetta!
163/71,5(79)/62,7/60
Muutkin mukaan!!!!
Terkuin
Dimex