Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka oli muhun ihastunut lukiossa yhtäkkiä Facebookissa ehdotettuna kaveriksi?

Vierailija
11.03.2021 |

Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria ja yhtäkkiä se oli vain ensimmäisenä ehdotettuna kaverina. Onko se käynyt siis stalkkaamassa mua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun siskolle kuulemma ehdotellaan kaveriksi mun esihenkilöä, vaikka edes mä en ole tämän esihenkilön kaveri! Eikä sillä ole yhteisiä kavereita siskoni kanssa! Mitä ihmettä?!!

Sun esihenkilö on stalkannut sun kuumaa siskoa.

Vierailija
22/25 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yhdellä kurssilla. Fb ehdotti mulle kavereiksi niitä kurssin vetäjiä, en ollut katsonut niiden profiileja mutta olin googlannut sitä kurssin järjestänyttä oppilaitosta. Fb tietää kaiken. Samoin se yllättäen ehdotti mulle kaveriksi meidän nuohoojaa noin viikko nuohouksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole yhteisiä kavereita, niin sitten on käynyt stalkkaamassa.

Vierailija
24/25 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. En käytä mobiilifacea ollenkaan enää. Taidan kohta sulkea koko facen.

Vierailija
25/25 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää vuosikausiin käyny katsomassa ihmisten profiileja, just tuon takia kun ei yhtään tiedä miten face toimii. Todella perseestä kun se yrittää toimia jonain tinderinä. Mulle voi mainoksissa ehdotella tavaraa mitä olen googlanut, ok, mutta ei ihmisiä! Ärsyttää kun ei tiedä keille randomeille on oma profiili tyrkyllä😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme