Mies joka oli muhun ihastunut lukiossa yhtäkkiä Facebookissa ehdotettuna kaveriksi?
Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria ja yhtäkkiä se oli vain ensimmäisenä ehdotettuna kaverina. Onko se käynyt siis stalkkaamassa mua?
Kommentit (25)
Teille siunaantuu seuraavan vuoden aikana neljä lasta! Onnea!
Oletko laittanut sille whatsappissa viestiä? FB sovellus puhelimessa stalkkaa suoraan wa:ta.
Sattui itselleni tässä outo sattuma, joka vakuutti minut siitä että face suosittelee stalkkaajia kavereiksi. Huomasin erään puolitutun tyypin profiilin ja tsekkasin sen, parin päivän sisällä sain häneltä kaveripyynnön eli minua oli suositeltu hänelle.
Viime kesänä työpaikan kesätyttö ilmestyi kaveriehdotuksiin.
On tainnut etsiä mua nimellä.
M47
Vierailija kirjoitti:
Oletko laittanut sille whatsappissa viestiä? FB sovellus puhelimessa stalkkaa suoraan wa:ta.
En ole. Enkä ole ollut 15 vuoteen missään tekemisissä.
Ootte jossain samassa ryhmässä tai merkinnyt saman koulun tms.
Onko se joku kilttis? Varmaan on yksinäinen ja muistelee sinua edelleen 🥺
Olitko kouluaikoina sellainen sosiaalinen pahistyttö?
Oot käynyt itse joskus katsomassa sen profiilia. 10 vuotta sittenkin riittää.
Onko nuo kaveriehdotukset muka stalkkereita? 😮
Ei Facebook toimi noin. Mun ihastus kertoi meidän tutustuessa, että oli käynyt joka viikko monta kertaa katselemassa mun Facebook-kuvia melkein vuoden ajan. Ei ollut ikinä silti kaveriehdotuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo kaveriehdotukset muka stalkkereita? 😮
Mulla ne on ainakin sellaisia, joiden profiilissa oon itse joskus käynyt tai sitten meillä on yhteisiä kavereita tai ollaan samoissa ryhmissä tai asutaan samassa kaupungissa.
Jos on puhelimessa paikannus päällä se saattaa ehdottaa kaveriksi samoissa paikoissa käyneitä.
Ja mun siskolle kuulemma ehdotellaan kaveriksi mun esihenkilöä, vaikka edes mä en ole tämän esihenkilön kaveri! Eikä sillä ole yhteisiä kavereita siskoni kanssa! Mitä ihmettä?!!
Jos se onkin kohtalo.