Kuinka monta rokotettua tunnet?
Kommentit (16)
Yhden. Ulkomailla asuva paras ystäväni, riskiryhmäläinen. Saanut ekan piikin.
Kaksi, mummoni sekä lasteni pappa.
Yhden. Ei oo mulle sukua. On 79-vuotias.
Kaksi, 27 vuotias sisko sekä isoisäni.
Tätini 91v. Tänään sain tietää että hän sai koronatartunnan itähelsinkiläisessä hoitokodissa. Oireeton hoitaja oli tartuttanut sen moniin siellä. Hänet oli rokotettu muutama viikko sitten ja se onneksi tehosi. Lieviä flunssaoireita alkuviikosta ja nyt on pirteänä.
Kolme. 2 lähihoitajaa ja 1 palomies/ensihoitaja.
2
Riskiryhmään kuuluvan työkaverini ja anopin.
Kuusi. Tätini, joka on 89v , kolme iäkästä naapuriani, avomies 66v ja hänen veljensä 56v. Veljekset riskiryhmäläisiä kakkosdiabeteksen vuoksi, eivätkä ole ylipainoisia.
Viisi. Yksi koronapotilaita hoitava, kaksi vanhusta ja kaksi alle 70-v riskiryhmäläistä.
Minä sekä puolisoni sekä varmaankin pari sataa kollegaa. Lisäksi joukko muita eli todella runsaasti.
En yhtään. Henkisesti minulle on helpotus, kun syöpäsairas vanhempani tulee joskus sen rokotteen saamaan. Ihan karseaa on ollut seurata vierestä vuoden ajan, kun hän on joutunut vain kotonaan yksin olemaan ja vain lenkille on päässyt. Jos tämä vuosi on hänen viimeisensä syövän vuoksi, toivoisin, että siinä olisi hänelle enemmän iloa, tekemistä ja ihmisiä.
Yhden, sairaanhoitaja pk-seudulla. Ensi viikolla kolme kun +70-vuotiaat sukulaiset pääsee Pirkanmaalla rokotettaviksi.