Mikä on teidän lempi valmisruoka?
Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam
Kommentit (321)
Kokkikartano lihapullat ja muusi
Indian cube chicken tikka Masala
Herkku pinaatti-vuohenjuustolasagne. Aivan älyttömän hyvää.
https://kauppa.foodmarketherkku.fi/tuote/6430075130069
Maksalaatikko ei ole mikään lempivalmisruoka, mutta se on ainoa valmisruoka, jota meille ostetaan + italiansalaatit, perunasalaatit,punajuurisalaatit.
The World Of Fingerfood sushi -pakastesushi
Pinaattikeitot, ihan sama mikä valmistaja
Saarioisen kantarellikeitto
Saarioisten perinteinen maksalaatikko, pakastepinaattikeitot, Kokkikartanon lohikeitto.
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen, ylivoimaisesti (kai tääkin lasketaan valmisruuaksi)
Tottuu sitä näemmä huonompaankin makkaraan.
En syö valmisruokia. Ne on tarkoitettu rahvaalle, että ei mene ruokailuun turhaa aikaa, vaan voi palata hihnan ääreen nopeasti.
Saarioisten maksalaatikko ja lihaperunasoselaatikko on mun lempparit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei syödä valmisruokaa.
Sitä kysyttiinkin. Kannattais ehkä syödä jos samalla sais jossain lisäaineessa ymmärrystä.
Korv Göranin kebab ja pinaattikeitto. Ei tosin samalla aterialla!
Thai cubet tai kokkikartanon annos missä on perunamuusia ja paneroitua kalaa.
Ristorante pakastepizzoissa on hyviä. Jos mikroruokaa, useimmiten ostan jotain vege- tai kanajuttua, mitä nyt sattuu olemaan -30%.
Knorrilla on hyvä tomaatti-paprikakeitto.
Härkis koftat ja kookoskermakastike.
Saaeioisten tonnikalapizza, jonka päälle laitan juustoa sulamaan ennen lämmitystä.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten maksalaatikko ja lihaperunasoselaatikko on mun lempparit.
Yhdessä lautasella Nams :) Rusinoilla tietysti.
Xtran (vai Rainbown?) kilon paketissa myytävä lasagne
Kichen Joyn ja Thaicuben melkein kaikki safkat.
Suomalaisista esimerkiksi Vian kana-sitruunarisotto (Pollo Vianello) on oikein hyvää ja laadukastakin, siinä(kään) ei ole lisäaineita. Kuten ei ole Kokkikartanonkaan aterioissa, niistä minun suosikkini ovat feta-kasviskiusaus sekä feta-pinaattipasta.
Valmissalaatit on hyviä, sushit silloin, kun ne ostaa palvelutiskiltä tuoreina (päiviä aiemmin pakatut eivät ole hyviä).
Valmisruuissa on nykyään ihan todella hyvä valikoima ainakin täällä stadin hyvinvarustelluissa marketeissa. Meillä tehdään nelihenkisessä perheessä joka ilta ruokaa itse, mutta lounaaksi ja välipaloiksi ostetaan noita - ja niissä on siis aivan tolkuttoman iso tasohyppäys verrattuna lapsuuteni ja nuoruuteni (1970-80-luvuilla) tilanteeseen, jolloin ainoita vaihtoehtoja olivat pussikeitot, tölkkihernari, valmismakaronilaatikko ja roiskeläpät.