Kysymys maskipakkoa vaativille
Kysymys sinulle, maskipakko vaativalle: Jos vaadit maskipakkoa AV:lla, niin moniko virolainen rakennusmies alkaa sitä kaupassa käyttämään?
Kommentit (13)
Ei muuta mitään minun kohdalla jos ei alkais käyttämään. Pääsevät kuvauksen kohteeksi kuten aina ennen. Iphone pro 11 hyvä ja tarkka kuva myös video 🥰
Aika nopeasti heillä tulee kiire kun joutuvat kuvauksen kohteeksi 😆
En tule ikinä käyttämään maskia, en otarokotetta enkä tule noudattamaan Suomen perustuslain vastaisia laittomia määräyksiä .
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta mitään minun kohdalla jos ei alkais käyttämään. Pääsevät kuvauksen kohteeksi kuten aina ennen. Iphone pro 11 hyvä ja tarkka kuva myös video 🥰
Niinkö luulet?
Moniko perussuomalainen käyttää maskia?
Minulle ihan sama jos kuolevat pois, itse en halua sairastua ja pidän välimatkaa persuihin
Defensor Patriae kirjoitti:
En tule ikinä käyttämään maskia, en otarokotetta enkä tule noudattamaan Suomen perustuslain vastaisia laittomia määräyksiä .
Varo vaan, voit joutua koronahullun täti-ihmisen kuvaamaksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Moniko perussuomalainen käyttää maskia?
Minulle ihan sama jos kuolevat pois, itse en halua sairastua ja pidän välimatkaa persuihin
Hyvä asenne. Kannattaa tiehdä itse asialle jotain, eikä vaatia muilta.
no virolaisten raksa-asenne näkyy nyt virossa
eikös vr laittanut jonkun maskipakon joka ei kai virallisesti ole "pakko"
.
vanha opiskelijalippuhomma vois toimia tässä, jos ei ole terveysperusteisia papereita niin sakko napsahtaa ja maskittomat on vielä aika helppo ja nopea bongatakin joten paljon tehokkaampaa kuin matkalippujen tarkastus
ps. sakkojen kautta ne muutkin asiat on saatu tavaksi kuten turvavyöt ja kypärät ja tupakat sun muut
Vierailija kirjoitti:
.
vanha opiskelijalippuhomma vois toimia tässä, jos ei ole terveysperusteisia papereita niin sakko napsahtaa ja maskittomat on vielä aika helppo ja nopea bongatakin joten paljon tehokkaampaa kuin matkalippujen tarkastus
ps. sakkojen kautta ne muutkin asiat on saatu tavaksi kuten turvavyöt ja kypärät ja tupakat sun muut
Sakoissa on vaan se ongelma, että sitten pitäisi osoittaa pakon olevan perusteltu ja homma kaatuu siihen. Lisäksi terveystietoja ei tarvitse bussikuskeille esitellä, heillä ei niiden arviointiin ole varsinaisesti osaamista. Haaveile sinä vain pakottamisista, kertoo lähinnä kyvyttömyydestäsi ymmärtää ongelmaa.
Maskihullun monipersoonallisuushäiriö sen kun pahenee 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Sakoissa on vaan se ongelma, että sitten pitäisi osoittaa pakon olevan perusteltu ja homma kaatuu siihen. Lisäksi terveystietoja ei tarvitse bussikuskeille esitellä, heillä ei niiden arviointiin ole varsinaisesti osaamista. Haaveile sinä vain pakottamisista, kertoo lähinnä kyvyttömyydestäsi ymmärtää ongelmaa.
Joo eikä hyvää työtä tekevällä poliisilla ole mitään käytännön resursseja valvoa noinkin kattavaa kieltoa. Kannattanee katsoa muita toimia.
Vierailija kirjoitti:
Maskihullun monipersoonallisuushäiriö sen kun pahenee 😍
Nih 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä mm-taustainen nuorimies kamerasi kanssa. Tule lähemmäs, niin sinulla ei enää ole kameraa.
Ei kai kukaan siksi, että av:llä vaaditaan, tyhmä kysymys. Mutta maskin käyttö työmailla on lisääntynyt jonkin verran ihan muista kuin av-lähtöisistä syistä.