Mitä teen? Koira on sairas eikä eläinlääkäreiltä saa aikaa
Epäilen kohtutulehdusta. Olen soittanut kaikille kaupungin avoinna oleville klinikoille eikä missään ole yhtään vapaata aikaa koko päivälle. Pari klinikkaa aukeaa vielä tunnin päästä ja soitan niihin. Mitä jos aikaa ei löydy, eihän tämä voi olla näin?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kunnaneläinlääkärillä ei ole edes ultraa täällä! Eli viereiseen isompaan kaupunkiin olenkin soitellut että pääsisi ultraan. Ap
Ei kohtutulehduksen diagnosointiin ultraa tarvita. Ja hoitometodejakin on vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Steriloikaa narttukoirat AINA
Meillä on leikkaus edessä nisäkasvaimen takia. Pyörryttää ajatellakin kun olen katsonut kuvia leikkausarvista. En tiedä mistä köydän vahvuutta. Harmi, etten tiennyt leikkaamattomuuden aiheuttavan nisäkasvaimia. Pennut on tehnyt. Jos voi steriloimalla välttää kasvaimetkin, niin kannattaa tosiaan leikata heti kun tietää, ettei pentuja enää tule..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steriloikaa narttukoirat AINA
Jos voi steriloimalla välttää kasvaimetkin, niin kannattaa tosiaan leikata heti kun tietää, ettei pentuja enää tule..
Kannattaa itse asiassa leikkauttaa jo ennen pentuja... Kodittomia koiria on ihan riittävästi ilman, että niitä tarvitsee joka sessen tuupata lisää, niin ainutlaatuinen kuin se tietenkin omistajan mielestä onkin.
Ap:lle onnea, että sait koiran lopulta hoidettua, pikaista paranemista koiralle.
SUOMESSA SAA ITSE LOPETTAA KOIRAN.EI TARVII LÄÄKÄRIÄ
Ihanaa ap, että saitte avun. Olen itse joskus ollut tilanteessa, jossa kissalla iso avohaava jalassa. Soittelin kymmeniin paikkoihin ja lopulta päädyttiin ajamaan 180km eläinlääkäriin.