Miksi fb:ssä ei voi pyytää jotain kaveriksi?
Miksi tekee sellaisen asetuksen? Mitä hyötyä siitä on?
Eräs muutti profiilinsa sellaiseksi. Mietin vain miksi, kun viimeiset kymmenen vuotta on ollut normisti.
Kommentit (13)
Onko sillä kaveripyyntöjen rajaamisasetuksella mahdollisesti jotakin vaikutusta Facebookin tekemiin omiin kaveriehdotuksiin? Tai, ehkä hän ei vain enempää kavereita halua kuin hänellä nyt on.
Voi rajata niin, että vain kaverien kaverit voi pyytää kaveriksi.
Miksi olet seurannut yli kymmenen vuotta ihmistä, jonka kaveri et ole?
Eipä sitä tässä maailmassa tarvitse kaikkien silmiä ja kaveruuksia.
On. Me mummot vielä sitä käytetään Instan ja TikTokin lisäksi😀
Hän on estänyt ap:n, joka on kymmenen vuotta vonkunut kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet seurannut yli kymmenen vuotta ihmistä, jonka kaveri et ole?
En ole koskaan seurannut häntä, mutta fb on ehdottanut häntä kaverikseni koko kymmenen vuotta. Olen aina katsonut profiilikuvia, kun niissä on ollut juju, ja ne on vaihtunut usein. Yksi päivä tajusin, ettei enää ehdota. Siksi avasin profiilin - ensimmäistä kertaa - ja näin tämän muutoksen.
Ihmettelen vain. Kyllähän minullakin roikkuu sata kaveripyyntöä, jota en hyväksy. Miksi sitä nyt pitäisi estää?
Ei kannata ottaa muita kuin läheisiä tuttuja niin järki säilyy.
Nyt on stalkkerihommat tulilla. Se ihminen ei halua vierailta kaveripyyntöjä. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on stalkkerihommat tulilla. Se ihminen ei halua vierailta kaveripyyntöjä. Ihan normaalia.
Mulle on ihan sama, kuka lähettää kaveripyynnön niin kauan kuin niitä ei ole pakko hyväksyä....onko tämä sama ilmiö kun ei vastata puhelimeen, jos ei tunne soittajaa? Ihme nynnyilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama, kuka lähettää kaveripyynnön niin kauan kuin niitä ei ole pakko hyväksyä....onko tämä sama ilmiö kun ei vastata puhelimeen, jos ei tunne soittajaa? Ihme nynnyilyä.
Mietipä, että mua ei voi Facebookissa pyytää kukaan kaveriksi :D Mulla ei ole yhtään kaveria ja olen asetuksista rajannut, että mua voi pyytää kaveriksi vain kavereiden kaverit. Eli ei kukaan! Olen Facebookissa vain sen takia, että voin ilmoittautua harrastusryhmässä valmennuksiin.
Jospa sille on tullut niin paljon kaveripyyntöjä, joita se halua? Onneksi tuollainen esto on mahdollista. Suurin osa vaan kyttää toisten elämää ja juoruaa. Onneksi päivityksensä voi rajata näkymään vain osalle kavereista (ja sekös kyttääjiä ärsyttää).