Jos miehet olisivat OnlyFansissa
Niin olisiko se naisten mielestä hyväksyttävää, että mies siellä juttelee näiden tuntemattomien fanien kanssa päivät pitkät?
Tuskinpa olisi
Kommentit (13)
Päivät pitkät toisi leipää pöytään töitä tekemällä? Sehän olisi upeaa, joskin pidemmän päälle varmaan aika turhauttavaa duunia.
Eiköhän se mies saisi siellä homoja viihdyttää? Tuskin naiset tollaisesta maksaisivat.
Henkilökohtaisesti ei olisi mulle ok, ja ihan yhtälailla miehillä on oikeus olla sitä mieltä, ettei halua suhteeseen seksityöläisen kanssa. Joillekin on ok, toisille ei, ihmiset on yksilöitä.
Jos oma mieheni haluaisi tehdä kontenttia OnlyFansiin niin mitä se minua kiinnostaisi? Jos hän tekisi sitä työnä, että lisäksi kuvia ja viestittäisi niin ei se minua haittaa kunhan parisuhde pysyisi mielessä eikä viestittäisi työn ”ulkopuolella”
No tuskin se naisia haittaa, jos joku tuntematon mies on siellä. Mutta hänen naisystävänsä voi olla eri asia. Tai jos se aiheuttaa miehelle itselleen haittaa, miksi hänen pitäisi myydä siten. Olisi kivempi jos jokaisen ihmisarvoa kunnioitetaan, eikä tarvitse pakolla tehdä sellaista. Että se olisi ainakin varmuudella vapaaehtoista ja ei-aivopestynä.
Naiset eivät kiihotu visuaalisesti eli ei toimi
Mitä muuten miespuoliset yrittäjät tekevät tuolla naisasiakkaille? Juttelevat mukavia? Vilauttavat sixpäkkiä? Tuskin lähettävät gikkeliguvia?
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa pitkätukkaisen miehen visuaalisista tukkaesityksistä. Hiukset auringossa, tuulessa, moshausta jne.
Ketkä miehet?
Minulle on ihan totaalisen yhdentekevää mitä sinä tai muut minulle random-miehet teette. Anna palaa, jos on kysyntää!
Se kitinän määrä, jos miehet alkas OnlyFans-voimaantumisen. :D Kunnon miehii ei enään sit olis. :D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mies saisi siellä homoja viihdyttää? Tuskin naiset tollaisesta maksaisivat.
Ihan vapaasti todella hyväkroppainen mieheni saisi julkaista kuviaan, mutta tosiaan epäilen, että niitä katsoisivat vain ns. miehiinsuuntautuneetmiehet, ehkä naisetkin. Ei haittaisi minua.
Luo tili ja kokeile. Ei kiinnosta.