Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte työhaastattelussa kun kysytään heikkouksia? Taisin mokata tänään

Vierailija
10.03.2021 |

Menin ihan jäihin kun en keksinyt mitään järkevää niin sanoin että joskus saatan olla vähän hidas kun jään oikein miettimään jotain asiaa. Olikohan se nyt siinä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii sanomisias hävetä. Joku voi tykätä tuostakin. Oo huoleti.

Vierailija
2/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen ajanhallinta kaipaa petraamista, en ole ajanhallinta kanssa aivan tumpelo, mutta parempi voisin olla. Työenglanti kaipaa myös vahvistusta. Näillä olen mennyt ja hyvin on ymmärretty, eivät nuo lopulta isoja asioita ole ja hankaloittavat lähinnä omaa tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista kysytty. En käy missään pashkaduunien haastatteluissa joissa joku rekrypirkko lukee miten Ämerikässä toimitaan.

Vierailija
4/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla testataan itsetuntemusta. Ei sillä niin väliä mikä se heikkous on, vaan kuinka itse käsittelet sitä.

Toi on usein kontrollikysymys; sanotko samaa asiaa mikä tulee haastattelussa, testeissä tai muuten rivien välistä esiin.

Vierailija
5/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitäisi huonona piirteenä. Organisaatiomme on täynnä suunnittelemattomia ja ajattelemattomia säätäjiä, joista on vain harmia. Ajattelijaa tarvitsisi todellakin meidän työyhteisössä, oli hän sitten hidas tai ei.. Meille olisit siis ainakin tervetullut ja kommenttisi lähinnä plussaa..

Vierailija
6/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina että laiskuus ja muukalaisviha.

Vierailija
7/14 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en mä näihin osaa vastata.

Vierailija
8/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tuohon on "oikea" vastaus mutta parempi mielestäni sanoa jotain rehellistä kuin niitä kliseisiä "Olen liian perfektionisti" yms. joita haastattelijat varmaan kuulee satoja kertoja ja varmaan sattuu joka kerta aivoihin.

Vierailija
9/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itseni uneen joka ilta.

Vierailija
10/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että en mä näihin osaa vastata.

Miksi ihmeessä olette alapeukuttaneet? Sen yhden ainoan kerran, kun tämmöistä höpinää on kysytty, olen näin vastannut.

Vierailija
11/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vastauksesi ei ollut mikään huono. Sehän toisaalta kertoo myös siitä, että olet harkitseva ja pohdit asioita eri näkökulmista.

Vierailija
12/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on, että keksii jonkun heikkouden, joka vaikuttaa sopivan hakijaan. Tuolla kysymyksellä testataan sitä, että pystyykö näkemään virheitä itsessään. Ihan hyvä oli siis sinun vastauksesi.

Vierailija
13/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan aina että olen liian kiltti, sellainen kynnysmatto. Eivät ole vielä valinneet töihin, liekö väärä vastaus, mutta totta se on.

Vierailija
14/14 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan aina että olen liian kiltti, sellainen kynnysmatto. Eivät ole vielä valinneet töihin, liekö väärä vastaus, mutta totta se on.

Tästä voi ajatella, että on naamioitu heikkous vahvuudeksi. Kiltteys on kuitenkin hyvä piirre. Parempi vastaus olisi ihan rehellinen heikkous eli vaikka "en osaa pitää puoliani".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi