Kuka muistaa 80-luvulta ne kaksipuoleiset koulupenalit?
Sellaiset kovat, joissa pysyi tavarat järjestyksessä.
Kommentit (18)
Mun penaalissa oli paljon luukkuja ja terotin.
Ei sillä, että sellaisia enää ostaisin :D
ap
se putosi aika pian lattialle, ja siihen tuli pieni murtuma, ja se oli kova paikka. Ihan oikeesti olin masiksessa.
On muuten tallessa vieläkin!! Ihania!
pinkki, jossa oli paljon lokeroita. Aivan ihana oli!
En muista tarkkaan penaalin väriä... saattoi olla vaaleanpunainen. Oli kova kaksipuolinen, mutta siinä oli " pehmusteet" . Tajuaakohan joku?
Vierailija:
Oli kova kaksipuolinen, mutta siinä oli " pehmusteet" . Tajuaakohan joku?
ap
Ihania ootte, olipa mukava muistelo ;)...
Tuli vaan mieleen et ei oo kyllä 80-luvun juttu pelkästään.
T:pilkunviilaamistuulellaoleva
Mun turkoosinvärinen avaruusukkeleiden kuvilla somistettu kova penaali on mutsilla uusiokäytössä - sukkapuikot pysyy järjestyksessä...
Oi niitä aikoja!
Sen jälkeen mentiinki yläasteelle ja väännettiin tuskassa aamuisin etutukkaa juppikummulle:)
Mä en kerennyt saada ennen kuin ne kiellettiin. Tunneilla meni liikaa lasten huomio kuulemma niihin. Heh, mitäköhän opettajat olisivat sanoneet kännyköistä :-).
Mulla oli tavallinen pussipenaali, mutta joillakin pojilla oli jopa sellainen, josta sai robotin väänneltyä. Ja kaverini kovassa " pehmustepenaalissa" oli jopa lämpömittari. Oooooo!
No, meillä nyt kiellettiin kaikki. Kuulapelitkin piti lopettaa, kun joku urpo oli syönyt kuulan.
Ja meidänkin luokan pojilla oli niitä joista saa väänneltyä robotteja. Vähänkö ne oli siistejä! =)
Hajukumit muistan, mutta keräilikö kukaan teistä sellaisia pikkuvihkoja ja kirjepapereita?
Vieläkin on tallessa muistojen laatikossa ja kovasti mietin, antaisinko sen nyt omalle tytölleni hänen aloittaessaan eskarissa...
ap