Pitäisikö minun olla kuinka ymmärtäväinen miehen änäripelikiukkuttelusta?
Mies pelaa toisinaan xboxilla änäripeliä. Täällä maalla ei aina netti oikein pelaa tai muuten sen peli ei suju. Vihjaili ennen pelaamista, että mennään aikaisin petiin, vinkvink. Olin et juu, mennään vaan muru ;)
Sitten alkoi pelaamaan, pelas pari tuntia kun tein etätöitä. No se ei oikein sujunut ja nyt on naama norsunveellä ja ihan mykkä. Mitään ei ole makkarissa luvassa kun sitä aikaisin nukkumaan menoa.
Ja yritän muistaa että ollaan kumpikin lähempänä neljääkymmentä.
Kommentit (15)
Ei sentään riko mitään kun häviää. Sellaistakin on nähty, meni ihan pimeään raivoon kerran ja helpottui vasta kun sanoin että mitä jos se toinen huijasi.
Ihana vertaistukiketju :D Samaa se meillä on, hermo menee pahemman kerran, ja sitten se puretaan keneen tahansa siinä lähellä! Annan kiukutella rauhassa. Ei sitä jaksa kuunnella.
Kysy siltä, että eikö sen kannattaisi pelata jotakin helpompaa, jos ei tuossa pärjää.
Luojan kiitos mulla on miehenä aikuinen eikä mikään henkisesti keskenkasvuinen änärimiikka.
Vierailija kirjoitti:
Änärille kiukuttelu oli kyllä paha vaginankuivattaja. Meillä auttoi asian ääneen ilmaiseminen. Vastaanottavassa päässä oltiin ymmärtäväisiä.
Totta. Itse pystyisin innostumaan jos ei kiukuttelisi jälkikäteen, vaan mesoisi pelatessa. No joo, en pysty sitä oikein ymmärtämään, kun mikään edes oikeassa elämässä ei saa itseäni noin verbaaliisiin tunnekuohuihin, mutta koitan "compartmenalize" sen.
Ap
Minä en kans ymmärrä tätä pelille kiukuttelua, miksi sitä pitää tehdä jos tulee niin paha mieli? Minun mies sentään yleensä vaan kiroilee pelille eikä jää märehtimään sitä pahaa mieltään, mutta ärsyttävää kuunneltavaa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Änärille kiukuttelu oli kyllä paha vaginankuivattaja. Meillä auttoi asian ääneen ilmaiseminen. Vastaanottavassa päässä oltiin ymmärtäväisiä.
Samoin mutta vasta ajan päästä. Ensin ei ollut yhtään ymmärtäväinen vaan alkoi räyhätä että eikö saa pitää hauskaa omassa kodissa. Kysyin vaan että onko sulla hauskaa kun mulle päin vaikuttaa että v-tuttaa. Sanoin että saa pelata ihan rauhassa mutta se huutaminen ja kiroilu saa luvan loppua. Ei siitä tartte muiden kärsiä yhden "hauskanpidosta". Aikansa kun rauhoittui niin ymmärsi kyllä. Pyysi jopa anteeksi. Sen jälkeen on pelannut rauhallisemmin ja lopettaa pelaamisen ennen ku menee hermo.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos mulla on miehenä aikuinen eikä mikään henkisesti keskenkasvuinen änärimiikka.
Ei se änäri tässä ole ongelma, vaan käytös. Toki keskenkasvuisuutta, mutta reagoin tuohon "änärimiikkaan".
Pelaan itsekin, mutta en pura pelissä pärjäämättömyyttäni puolisooni.
Mikä on "änäri"? Onko tämä taas jotain Etelä-Suomen murresanoja?
Mites teillä Arvon Naiset kun temppareissa ei mene kuten odotitte?
LOL, joku hiton kasuaali pelaa konsolilla änäriä ja ragettaa kun mad because bad. Ohjeeni miehellesi:
1. Heivaa se konsoli ja hanki PC
2. Git Gud
3. Profit.
Ota suihin ja niele lohdutukseksi, jos peli ei kulje.
AP:n ukko on vaan huono änärissä.
On kyseessä sama peluri kuin tuo kiljunjuoja?