Mitä tehdä, kun naiset lähinnä kiinnostavat?
Olen tässä koettanut pakottaa itseäni heteroksi muutaman vuoden ajan ja laajemmin teini-iästä lähtien. Olen ehkäpä bi, ja edelleen ihastunut yhteen naiseen, jonka tapasin hänen työnsä kautta vuosia sitten. Olen koettanut siis pakottaa itseni juttelemaan miehille ja jopa tapaamaan heitä (mitään fyysistä kosketusta ei ole tapaamisiin sisältynyt kertaakaan). Olen ajatellut, että se saisi minut viimein unohtamaan sen yksipuolisen ihastumiseni.
Ehkä kiinnostukseni vähyys on johtanut siihen, että olem jutellut sellaisille kaveriviboja herättäville miehille, joten koko tutustumisvaihe on vain vahvistanut sitä, etten tunne mitään mielenkiintoa heihin tositarkoituksella. Toisaalta en uskalla tutustua sellaisiin miehiin, jotka voisivat aidosti kiinnostaa. Lisäksi koko elämäni ajan minun on ollut vaikeaa kiinnostua miehistä, joten olen tuntenut jonkinlaista vetoa miestä kohtaan ehkä keskimäärin kerran viidessä vuodessa tms. Naisiin on ollut helpompi ihastua edes kevyesti, mutta en ole heiltä saanut koskaan vastakaikua, eikä ole ollut ikinä mitään läheisyyttä naisen kanssa (vain siis heterosuhteita).
Miten lähtisin purkamaan tätä tilannettani? Haluaisin päästä sinkkuudestani, mutta uusien ihmisten tapaaminen on todella hankalaa ja ihastun todella vaikeasti. Haluaisin miespuolisen kumppanin käytännössä.
Kommentit (2)
Mitä jos hakeutuisit terapiaan tms. pohtimaan asiaa? Vois löytyä paremmin oma suunta.
Miksi yrität pakottaa väkisin itseäsi sellaiseen muottiin, joka tunnu omalta ?
Olet rohkeasti vaan oma itsesi, juuri sellainen, kuin olet, varmasti heijastuu ulospäin, ja voipihan olla, että sinkkuutesikin hyppää ikkunasta ulos, sanoen heipat ..