uskaltaisitteko asua tämmöisessä talossa? (kummitusasiaa)
Ystäväni asuu vanhassa ok-talossa. Hän kertoi mulle että talven aikana 4 kertaa kuulleet selvästi että ovikahva liikkuu alas mut ei siellä ketään näy. Viimeksi mies ollut eteisessä kun sama toistui ja NÄKI että kahva liikkui - ryntäsi heti avaamaan ovea ja huusi että nyt s....loppuu tämä. Siellä ei näkynyt ketään, eikä lumessa askeleita mutta sen jälkeen (2kk) ei ole toistunut tämä. Musta kuulostaa hirveeltä, huh....
Kommentit (26)
Ehkä kummitus on lähtenyt jos ei mitään enää ole? Mutta hui
Itse uskon vahvasti yliluonnolliseen, sillä minulla on kokemuksia... mutta en nyt jaksa kertoa, ja en varmaan uskaltaisi tuolla asua...
Kaikelle löytyy selitys ajan kanssa.
Uskaltaisin, noista pääsee eroon, suomessa on yhdistys joka hoitaa nuo pois ja vielä ilmaiseksi.
On helppo tapa selvittää, kummitteleeko talossa? Ei kummittele.
Se on kumma, että aina kun näihin paikkoihin ilmestyy tieteelliset kriteerit vaativa tutkimusryhmä, kummitukset ovat kummasti hävöksissä. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummituksia ole olemassa.
On on! 👻👻👻
Se on siis ohjelma ja vielä Annabell tämä nainen sinusta MIELIPUOLI ja Hannu kuolivat to klo tai Hannusta kirjoituksissa ei ole keittiössä valmistetaan pieniä määriä tai Hannusta the loud
Vierailija kirjoitti:
Se on siis ohjelma ja vielä Annabell tämä nainen sinusta MIELIPUOLI ja Hannu kuolivat to klo tai Hannusta kirjoituksissa ei ole keittiössä valmistetaan pieniä määriä tai Hannusta the loud
Mitä hel*ettiä??!!😂😂🤣🤣🤣
Kummitukset eivät voi tehdä mitään, sillä ne eivät ole lihaa ja verta.
Kummitukset eivät voi TEHDÄ KAIKKEA mahdollista maan ja taivaan välillä.
Meemipeikko kirjoitti:
Ehkä kummitus on lähtenyt jos ei mitään enää ole? Mutta hui
Ei ne lähde. Hänen talo.
Katsellut liikaa TIKTOK videoita.