miksi miehet on niin sairaita
Eräs mies kenen kanssa olen tekstitellyt on lähetellyt kuvia kropastaan. Meinasi lähettää jonkun alushousukuvan jossa muna pullottaa, mutta kielsin. Muuten ollut hyväkäytöksinen. Varmasti yrittää vain ja ainoastaan pillua, mutta luuleeko miehet että heidän ihmekuvansa kiinnosta naista. Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh
Kommentit (7)
No koska ihmisillä on tapana ajatella muista samoin kuin itse ajattelee. Miehet itse ihailee vähäpukeisia ja seksikkäästi vihjailevia naisia, joten ajattelevat tietenkin naisia kiinnostavan vähäpukeiset ja vihjailevat miehet samalla tavalla. Pettäjä ajattelee toisenkin pettävän. yms. jne.
se on vaan normaalia projisointia, koska kaikki miehet olisivat iloissaan naisten alastonkuvista.
Sano sille että se on tosi limaista käytöstä ja turn-off. Ei se opi jos kukaan ei koskaan opeta.
"Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh"
Mistä mies sen voi tietää ellet kerro? Eikö miehen kiinnostuksen kohteilla ole sitten väliä?
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh"
Mistä mies sen voi tietää ellet kerro? Eikö miehen kiinnostuksen kohteilla ole sitten väliä?
no ei tietenkään. Parisuhteen normit perustuu täysin naisten odotuksiin ja haluihin.
Ongelma on että kumpikin ollaan hiljan erottu, eikä haeta parisuhdetta, mutta itse en hae ainakaan seksisuhdetta. vois melkeen ditchaa miehen pois päiväjärjestyksestä ku vaa puolialastonkuvaa tulee :/
ap
Mahtava päätelmä. Miehet on sairaita, koska joku nettideitti meinasi lähettää kuvan.