Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet on niin sairaita

Vierailija
10.03.2021 |

Eräs mies kenen kanssa olen tekstitellyt on lähetellyt kuvia kropastaan. Meinasi lähettää jonkun alushousukuvan jossa muna pullottaa, mutta kielsin. Muuten ollut hyväkäytöksinen. Varmasti yrittää vain ja ainoastaan pillua, mutta luuleeko miehet että heidän ihmekuvansa kiinnosta naista. Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava päätelmä. Miehet on sairaita, koska joku nettideitti meinasi lähettää kuvan.

Vierailija
2/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ihmisillä on tapana ajatella muista samoin kuin itse ajattelee. Miehet itse ihailee vähäpukeisia ja seksikkäästi vihjailevia naisia, joten ajattelevat tietenkin naisia kiinnostavan vähäpukeiset ja vihjailevat miehet samalla tavalla. Pettäjä ajattelee toisenkin pettävän. yms. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan normaalia projisointia, koska kaikki miehet olisivat iloissaan naisten alastonkuvista.

Vierailija
4/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että se on tosi limaista käytöstä ja turn-off. Ei se opi jos kukaan ei koskaan opeta.

Vierailija
5/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh"

Mistä mies sen voi tietää ellet kerro? Eikö miehen kiinnostuksen kohteilla ole sitten väliä?

Vierailija
6/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä naista kiinnostaa enemmän se tyyppi ja luonne. Huoh"

Mistä mies sen voi tietää ellet kerro? Eikö miehen kiinnostuksen kohteilla ole sitten väliä?

no ei tietenkään. Parisuhteen normit perustuu täysin naisten odotuksiin ja haluihin.

Vierailija
7/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että kumpikin ollaan hiljan erottu, eikä haeta parisuhdetta, mutta itse en hae ainakaan seksisuhdetta. vois melkeen ditchaa miehen pois päiväjärjestyksestä ku vaa puolialastonkuvaa tulee :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi