Mistä löytäisi alastomuudesta ja seksistä pitävän naisen
Olen kyllästynyt keski-ikäisiin naisiin, joiden pitää pimentää huone, sammuttaa valot, pitää vaatteet päällä tai ei ainakaan saa katsoa. Edelleen ihan kuin teininä, pyytämällä ja hankalasti vaatteita pois, ja vain vähän nuolentaa tai puristelua . Ikä tekee itsellä tehtävänsä, olisi kivaa olla relaa alasti ja naida näkemällä. Onko minulla väärä kohderyhmä, mistä löytyi seksistä nauttivat aikuiset naiset?
Kommentit (11)
No mun keski-ikäinen naiseni kyllä tykkää ja nauttii seksistä ja tykkää katsella mua alasti tai muuten eroottisessa virityksessä. Vielä kun oppisi itsekin näyttäytymään ja antautumaan katseltavaksi, mutta onhan se jo kaksi kolmestakin sentään jotakin?
Kyllä mä ainakin tykkään ”poseerata” miesystävälleni ja hän tykkää katsella. Kuudenkympin molemmin puolin ollaan. Jos Tinderistä tms. etsit, niin voit laittaa esittelytekstiin jotain sen suuntaista, että etsit naista, joka arvostaa kroppaansa ja on sinut sen kanssa - auttaiskohan se?
No mä pidän kyllä seksistä ja alastomuudesta, mutta yli 40-vuotiaat miehet tökkii.
N32
Täällä ollaan, mutta onnellisesti varattu.
N47
Taitaa olla parhaat palat viety päältä..
Täällä kans kolmekymppinen seksipeto ja alastomuudesta nautiskeleva nainen! Mutta kuten muutkin, varattu. Ja vanhat ukot ei kiinnosta.
Mä olen aina halunnut sekä tulla nähdyksi että nähdä sen toisen ja mitä tapahtuu. Viihdyn kropassani ja tykkään ottaa siitä ilon irti.
Mutta en minäkään ole sua varten.
N52
Minä. Olen vapaa. Miehet on kyllä kehuneet, mutta olleet sittenkin sitoutumiskammoisia, huonoitsetuntoisia, alkoholiongelmaisia ja halunneet "etsiä itseään". Tämä kaikki siis samassa kattauksessa. Katse peiliin, niinkö?
Täällä Itä-Suomessa olisi yksi. Varattu, mutta uusi salarakas etsinnässä.
Täällä on yksi 50v tuollainen nainen mutta olen varattu. :)