Miten mahdollinen ulkonaliikkumiskielto vaikuttaa sinuun?
Omalla kohdallani ei mitenkään. Etätöissä olen ja ruokaa tilaan pääsääntöisesti verkkokaupasta, mitä nyt välillä käyn jonkun puuttuvan hakemassa lähikaupasta tai apteekista.
Yksin lenkillä käymisestä en aio luopua edes sakon uhalla.
Kommentit (30)
Olen jo vuosikausia liikkunut kodin, kaupan , apteekin ja sairaalan väliä. Eipä tässä muuta sisältöä oikein ole ollut, eli jatkuu samalla tavalla. Tosin iäkkään äitini aion muuttaa saman katon alle että voin olla hänen seuranaan. Lenkkeilyä ei kukaan täällä metsässä pysty valvomaan, eli jatkuu normaalisti, onneksi minulla on iso piha.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mitenkään nyt kun ravintolat ovat kiinni.
Alapeukuttajalla ei ole varaa syödä ravintolassa :D
Ei kovinkaan paljoa, Mulla on huoltovarmuustehtäviin laskettava työ, jonka puitteissa liikun päivänaikana myös kaupungilla. Töihin siis menen kävellen, kuten ennekin. Kotona käytän ulkona koiraa, varmaan lenkkeillään myös puolison kanssa. Kyläilemässä käyn vanhempieni luona, samalla kauppa-asiat jne. Aikuisia lapsiani käyn varman tapaamassa sulkuaikana ainakin kerran, asumme eri kaupungeissa. Kirjastossa voin käydä palauttamassa kirjoja ja mahdollisesti niitä varauksia hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajalla ei ole varaa syödä ravintolassa :D
Alapeukuttaja ei ilmeisestikään pidä siitä että tuolla kiellolla on yllättävänkin vähän vaikutusta ihmisten elämään varsinkaan nyt kun rajoituksia on jo paljon muitakin.
Ei ole tulossa, Henrikssonille sataa paskaa niskaan sisäpiiriltä.. ehdotuksena että parempi sitten vaikka sisälläliikkumiskielto. Kielto mennä yksin lenkille nuy vaan on järjenvastainen.
En saa nähdä miesystävääni, jonka kanssa ollaan käytännössä asuttu yhdessä viimeiset puoli vuotta mutta ei virallisesti asuta vielä yhdessä.
Siitä huolimatta töissä joudun altistamaan itseni kymmenille, jopa sadoille kontakteille päivässä. Tuntuu hiukan epäreilulta.
Terkkuja päivystyksen shltq