Tunteeko täällä kukaan muu vetoa pimeyteen?
Ja Luciferiin/Saatanaan? Mä en pääse tästä ajatuksesta ja tunteesta eroon. Näen unia, fantasioin hänestä ja taidan itseasiassa olla jopa rakastunut. Haaveilen siitä, että Lucifer vielä jonain päivänä ilmestyisi minulle, eikä enää pelkästään unissani.
Tunnen ääretöntä vetoa pimeyttä, okkultismia, satanismia ja noituutta kohti. Haluan pukeutua tummiin vaatteisiin, kuuntelen vain dramaattista goottityylistä darkwave musiikkia (vaikka en identifioi gootiksi itseäni). Luen aiheeseen sopivaa kirjallisuutta ja katson aiheeseen sopivia sarjoja ja elokuvia. Pinterestini on täynnä mystisiä, noituutta ja Saatanaa koskevia kuvia ja taluja.
Haluaisin kokeilla noituutta ja minusta tuntuu, että näen merkkejä Saatanalta päivittäisessä elämässäni. Ihan kuin pimeyden voimat odottaisivat sisälläni heräämistään ja vapautumistaan.
N27
Kommentit (36)
Elämässäni on ollut ajanjakso, jolloin kävin lähellä pimeyttä. Olin aluksi vain ujo hevariteini, mutta parikymppisenä aloin kiinnostua enemmän kaikesta paranormaalista ja se veti mua puoleensa. En enää näyttänyt miltään hevarilta, itse asiassa ulospäin vaikutin ihan normaalilta hissukalta, mutta kätkin sisälleni outoja ajatuksia. Tuo oli synkkää aikaa ja tunnenkin ahdistusta miettiessäni sitä. Koin lopulta, että olen lähellä tulla hulluksi. En oikein tiedä miten sitten lopulta sain vedettyä itseni tuosta, jotenkin kai vain päätin täyttää elämäni muulla, kuten työllä ja opinnoilla. Pikku hiljaa eheydyin ja nyt tunnen itseni normaaliksi omaksi itsekseni, enkä koe pelkoa. Älä sekaannu noihin asioihin ap. Kukaan ei voi hallita tuollaisia asioita ja nuo pimeyden asiat pettävät aina. Ihan aina. Älä lankea niihin. Nyt sua on varoitettu.
Olet pimeässä yksin ja lopulta voimaton ja todellakin pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota vaikka happoa joskus isompi annos niin ymmärrät ettei henkimaailman kanssa ole pelleilemistä. Itsekin joskus nuorena ja tietämättömänä flirttaillut okkultismin yms. kanssa mutta vanhempana ymmärsin että vain Jeesuksen kautta kulkeva tie vie Jumalan luokse, eikä siitä tiestä kannata poiketa. Tuo on vaan se paha ajatustesi taustalla joka ajaa sinua pois Jumalasta.
Mitä se happo saa aikaan? En halua nähdä omiani/näkyjä vaan sen oikean.
Ap
Ihminen näkee (aineissa) yleensä sen, mitä hän odottaa näkevänsä tai haluaa nähdä. Ei totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään saatanaa ei ole olemassa. Miksi uskot satuihin. Sun ikäsen ei kuulu uskoa joulupukki/lucifer/hammaskeijutarinoihin enää.
Uskon, sillä kaikki merkit ja kokemukset puhuu sen puolesta. Olin joskus todella uskovainen, rukoilin jne mutta olen erkaantunut Jumalasta ja pimeys vetää minua puoleensa.
Ap
Höpö höpö, mielikuvitusta. Mieli tekee tepposia helposti.
Uskooko nämä ihmiset trolleja? Onko se joku leikki?
AP:lle. Suosittelen tutkimaan hiukan saatanan historiaa, ja miten koko käsite on syntynyt.
Kun ymmärrät, että käsitteet saatana ja helvetti ovat kirkonmiesten keksimiä ihmisten pelottelua varten vetovoima voi hiukan heiketä.
Uskonnot ovat syntyneet ihmisten johtamista ja hallitsemista varten. Saatananpalvonta käsitettä ruettiin viljelemään keskiajalla, kun haluttiin leimata vastustajia, jotka kyseenalaistivat katolisen taikauskon. Ennen sitä kukaan ei keksinyt palvoa saatanaa.
Noitavainojen jälkeen ei kukaan ajatellut koko asiaa ennen, kuin saatanan kirkko perustettiin muutaman hörhön joukolla. Palvonnan ja leikkiriittien kohde olisi voinut olla mikä tahansa satuolento. Saatana sattui vain antisankarina olemaan cool.
Eniten sinun ja kaikkien uskovien täytyy miettiä miksi, et uskalla ottaa vastuuta elämästäsi. Mieluummin haluat elää fantasiassa ja vierittää vastuuta satuolennoille.
Olkaa rohkeita ja ottakaa vastuu omasta ja läheistenne elämästä rakkaudella! Jokainen ihminen pystyy mihin ikinä haluaa, jos vain jaksaa tehdä töitä sen eteen. Kyse on vain priorisoinneista.
Voittaja kirjoittaa historian joten joudut nyt itse miettimään kumpi on oikein:
1. tee kuten haluat kunhan et loukkaa tai satuta muita. Älä myöskään hyväksy paskaa muilta
2. tee kuten haluat mutta jos arvaat väärin, palat helvetissä kärsien ikuisesti
Lakukissa kirjoitti:
kyllä, ihmiset tosiaan uskoo "jumalaan"
Hienoja runoja ja biisejä tästä kristinuskon paholaisesta kirjoitetaan, mutta se sitten siitä.
Pimeys taas on muutoin vain kivaa, sen käsitteellä on hauskaa leikitellä, kun kirjoittaa omia kirjallisia tuotoksia. 😊
Voi hyvänen aika pientä edgelordia. Kai ymmärrät, että noituudessa, okkultismissa, tai satanismissakaan ei ole mitään 'pimeää', henkisiä polkuja kuten muutkin. Luciferikin oli alkujaan enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika pientä edgelordia. Kai ymmärrät, että noituudessa, okkultismissa, tai satanismissakaan ei ole mitään 'pimeää', henkisiä polkuja kuten muutkin. Luciferikin oli alkujaan enkeli.
Ai ei ole mitään pimeää? Oletko kuullut veritaikuudesta? Mustasta taikuudesta? Hate to break it to you, mutta Saatana on kaukana enkelistä. Saatana ei halua muuta kuin kaaosta niin kauan kuin saa vaeltaa maan päällä, eli Tuomiopäivään saakka.
Oli kyseessä sitten ylä- tai alakerran isäntä, niin ei noihin mielikuvitusolentoihin kannata aikaansa tuhlata. Parempi elää reaalielämässä ja löytää sieltä mielekästä tekemistä.
Lakukissa kirjoitti:
Jotkut kyllä ja loput on muuten sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitään saatanaa ei ole olemassa. Miksi uskot satuihin. Sun ikäsen ei kuulu uskoa joulupukki/lucifer/hammaskeijutarinoihin enää.
Näin just. Oletko ap tiedostanut millä tasolla älykkyytesi on? Kannattaa sinun kaltaisesi ihmisen uskoa viisaampia.
Tämä. Mikään ei ole niin coolia kuin uskoa Jeesukseen. Monet sanoo uskovansa Jumalaan, mutta kuka heidän Jumala on? Mikä hänen nimi on? Miksi ihmiset pelkää sanoa hänen nimensä?
Been there too sienet, ketamiinit ja hapot ja nähnyt mitä siellä on. Jopa kannabis ei ole hyveellinen päihde. Se vie pois Jeesuksesta.