Miksi Android-puhelimen näyttö ei enää sammu automaattisesti?
Mikä asetus se on? Laitan Youtubesta jotain taustaääneksi kun meen nukkumaan, ennen näyttö sammui, nyt jää päälle. Automaattinen toisto ei ole Youtubessa päällä.
Kommentit (10)
Plärää näyttö asetukset. Tai kokeile ottaa virrat veks ja takaisin. 🤷♀️
Olen käynnistänyt puhelimen uudelleen, kaivanut kaikki asetukset mitä keksin sekä puhelimesta että Youtubesta, YouTuben automaattinen toisto ei ole päällä. MIKSI NÄYTTÖ EI SAMMU ollenkaan kun video loppuu? Järki lähtee koska on niin kätevää kun voi laittaa YouTuben soittamaan jotain semikiinnostava videota ja avot, nukahdan viidessä minuutissa. Vs. pyörin sängyssä miettien kaikkia murheitani ja piristyn vain. Ap
Ja siis muualla näyttö kyllä sammuu 30 sekunnin päästä mutta ei juuri Youtubessa. Ap
Hmmm, itsellä sammuu youtubessakin. Spotifyssa se todella kätevä nukkumisajastin.
Auttaisiko YouTubeen uudelleen asennus.?
Mulla ihan sama juttu, että kun ärsyttävää 😑 laitoin sovelluksen kehittäjälle viestiäkin pari päivää sitten, mut ei oo mitään vastausta tullu...
Mikset sammuta näyttöä itse kun kerran vain kuuntelet kuitenkin?
Mulla myös sama juttu. Todella ärsyttävää ja akku kuluu koko yön ajan. Olen kokeillut kaikki keinot, mitkä keksin ja myös googlannut apuja. Mikään ei toimi. Tai yhtenä yönä toimi se kun menin Youtubeen Google-kaupan kautta, mutta sekään ei toimi enää.
Ja tää ongelma alkoi pari kolme viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessa on vähän vaikea sammutella mitään. Ja sitä paitsi näytön sammuessa menee myös ääni.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessa on vähän vaikea sammutella mitään. Ja sitä paitsi näytön sammuessa menee myös ääni.
-Eri
Ainakin itsellä on selaimella (ff) voinut kuunnella näyttö kiinni ja lukittuna. Saattoi olla että siihen piti joku lisäri laittaa. Sitten muistaakseni on myös äppejä pelkästää youtubekuunteluun jolloin säästää akussa ja datassa kun ei lataa videota ollenkaan, pelkkä ääni tulee piuhoja pitkin.
Oikeastiko pitää alkaa plärätä asetuksia? Yritin googlettaa, en onnistunut.