Työkaverit luulevat mua uskovaiseksi. Olen uuspakana :DDDDD
Kommentit (10)
Kiva tietää näin kymmenen vuoden kuluttua!
Uskovainenhan sä siis oot, vaikka uskontosi onkin muu kuin valtavirta.
Mä olen jo iänkaiken välttänyt kertomasta miehen ammattia töissä (pappi). Silti joku aina jossain vaiheessa saa sen selville ja on pakko vaihtaa taas duunia. Itse en kuulu kirkkoon, enkä muutenkaan välitä uskonnosta, töissä tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa niin kauan kuin saavat selville miehen ammatin.
Vaikka olisi vuosia tai jopa kymmenen vuotta tunnettu ja työskennelty yhdessä, niin ihmisten käytös muuttuu välittömästi, kun ne kuulee miehen ammatin ja työnteko ja kommunikaatio muuttuu mahdottomaksi, koska ihmiset alkaa projisoida minuun omia ennakkoluulojaan kirkosta.
Siis onko 1 ap? Jos on, miksi hän tuli kertomaan tämän 10 vuotta aloituksen tekemisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko 1 ap? Jos on, miksi hän tuli kertomaan tämän 10 vuotta aloituksen tekemisen jälkeen?
Sienimatka lähti vähän lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
1 on joku muu. Taidan olla ap, vaikea muistaa 10 vuotta sitten, mutta tämä voisi olla mun näppäimistöltäni :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo iänkaiken välttänyt kertomasta miehen ammattia töissä (pappi). Silti joku aina jossain vaiheessa saa sen selville ja on pakko vaihtaa taas duunia. Itse en kuulu kirkkoon, enkä muutenkaan välitä uskonnosta, töissä tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa niin kauan kuin saavat selville miehen ammatin.
Vaikka olisi vuosia tai jopa kymmenen vuotta tunnettu ja työskennelty yhdessä, niin ihmisten käytös muuttuu välittömästi, kun ne kuulee miehen ammatin ja työnteko ja kommunikaatio muuttuu mahdottomaksi, koska ihmiset alkaa projisoida minuun omia ennakkoluulojaan kirkosta.
Miten voit olla kimpassa papin kanssa? Eikö sinua itseä häiritse se kirkollinen tunkkaisuus, mikä pappien ympärillä vääjäämättä leijuu?
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuuteni heräsi. Eikö se ole ollut ikinä ongelma, että miehesi on pappi mutta sinä et välitä uskonnosta?
Huh! Aika on suhteellinen käsite.
Pitkä hame ja vanhanaikainen naisellinen vaatetus, hissukkamainen olemus ja kirjakieli. Avot: ihmiset kyselevät kauttarantain kirkollisesta asioista......yksikin sanoi että "Olin ihan varma että olet uskontotieteoden opiskelija kun siltä vaikutat. Öö...olen odinisti ja markkinoinnissa.....